tiistai 4. lokakuuta 2011

You know I can take you straight to heaven if you let me


Kauan sitä ootettiin, ja tässä se nyt vihdoin on. Nikon D3100. Mun ensimmäinen järkkäri. Alkukeväästä kinusin Canonin 1000D:tä, mutta nyt kinuamisen sijaan, olinkin töissä, eikä siihen kauan aikaa vierähtänytkään kun työtunteja olikin jo riittävästi tämän ostoon. ;)


Huomenna teen jonkulaisen postauksen, hmm ehkä korupostauksen, kokeisiin lukemisen ohessa, ku mulla on vapaapäivä koulusta. Ahh, myöhään nukkuminen♥ 


Tässä nyt tulee muutamia tänään otettuja kuvia. Ja älkää pliis tuomitko, tää on mun eka kerta ku oon koskaan kuvannu järkkärillä, joten odotukset ei voi olla hirveen suuret:D
















Kumman postauksen toteuttaisin seuraavaks, hiustenlaittopostauksen vai korupostauksen? :)

21 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia, ja hiustenlaittopostaus vois olla mielenkiintoinen! :--)

    VastaaPoista
  2. Okei, tosiaan voisit hieman harjoitella järkkärin käyttöä :'D Ja musta korupostaus ois kiva (ja samalla harjoittelisit kuvaamista ja sitä miten asettelet korusi et kuva ois hieno)

    VastaaPoista
  3. Ei tosiaankaan kannata ostaa Nikonin järkkäriä, jos et ole aikaisemmin kuvaillut järkkärillä..Netistä kyllä löytyy hyviä vinkkejä esim, aukon säätöön eri kuvaustilanteisiin.

    VastaaPoista
  4. HIUSTENPOSTAUS !!!!! <3333333 VIIMEIN JA VIHDOIN!! Kauan luvattu :)

    VastaaPoista
  5. Hiustenlaittopostaus voisi olla mielenkiintoisempi, kuin korujen. Jos saa kysyä, missä olit kesätöissä??

    VastaaPoista
  6. just kivoja noi kuvat, ja hiustenlaittopostaus todellaki! (=

    VastaaPoista
  7. Hiustenlaittopostaus, ei mistään sairaan tylsistä koruist :b kuka niitä jaksaa nyt videoidaa ::dd ihan normiperus et niitä käytetää ja otetaa kuvii mut ei videopostausta niistä, tack :)

    VastaaPoista
  8. mä oisin kehottanu alottaa kuvaamise jollai vähä "lelummalla" järkkärillä :)! mut harjotus tekee mestarin.. mut tee hiustelaittopostaus!:) mitä tätä ny oon seurannu (ja ekaa kertaa varmaan kommentoin) nii tää sun blogis on tosi kiva :)! kuha ny harjottelet vähä kuvaan!
    btw saitsä mitää ohjekirjaa ton mukana? vois olla iha hyvä vähä lukasta :)!

    VastaaPoista
  9. Hiuksienlaittopostaus,, nähään vihdoin ootko aivan amatööri! Tee se jo huomena ja postaa tänne joku pvä =))))) sitä odotellessaa.. hmmmm,,, mitä tekis?

    VastaaPoista
  10. Hahahah! kyllä kannattaa harjotella käyttöä mutta harjoitushan tekee mestarin. ;)) Laitappa tulemaan korupostaustaaaa ja myös tuo hiuspostaaus! koskaaa teet liian harvoin nykyään postausta ja yhyy. :(( Ps. Harmittaa ko ei olla voitu jutella pitkään aikaan koska et oo näkyny irkissä. D: käytkö siellä tosi tosi tosi vähän vai käytkö koneella tosi tosi tosi vähän. Ja jos vain irkissä niin saisinkohan minä sinun facen että voitaisi taas rupetalla ihan kunnolla! XDD

    VastaaPoista
  11. Iteki kerään just rahaa tohon nikonin d3100, mut tässä mun säästämisessä kestää, ku en meinaa rahaa oikeen saada mistään, töitäkään en koulunohella ehi tehä, eikä kesätöitäkään ollu :/

    VastaaPoista
  12. hiustenlaittopostaus ehottomasti! ota kuvia aina vaihe vaiheelta :)

    VastaaPoista
  13. Hiustenlaittopostaus ja eikä se hanipöö ota kuvia vaihe vaiheelta vaan videota<3<!!

    VastaaPoista
  14. Petra: Kiitoksia:) Ja semmosta on tulossa;)

    Anonyymi: No kyllähän mä harjottelenki, noi kuvat ottaessani mulla oli ollu toi kamera noin tunnin, joten ei ihmekkää jos kuvat näyttää huonoilta:D Ja korupostaustakin tulee:)

    Anonyymi: Noh, opetteluahan tää vaan vaatii:)

    Anonyymi: Niimpä, vihdoin ja viimein, oon tainnu jo jostai kesäkuusta asti lupailla..:D

    Anonyymi: Hiustenlaittopostaus tuleekin:) Ja olin isännällä=P

    Anonyymi: En mä koruista meinannukkaa missää vaiheessa videota ottaa:D Vaan kuvia:) Mutta tulee toi hiustenlaittopostaus(;

    josssuuu: ;)

    bbbitch: Nojaa, kyllä tätä pian oppii käyttään, perusasioista alotetaan:D Ja kuten sanottu ni hiustenlaittopostaus tulee:) Ja voi kiitos:) Ja sain, tosin RUOTSINKIELISEN... Pitäisköhä valittaa ja vaatia suomenkielistä, pitäis varmaa..?:D

    Anonyymi: Kuvasin sen hiustenlaittopostausvideon tänään, mun pitää vaan muokata se ja ladata Youtubeen, joten ehkä huomenna tulee:)

    Honeymelon: That´s right;) Ja no hiuspostauksen teen ny ekana, sitten vaikka sen korupostauksen?:) AA joo ää:( No oon aika harvoin koneella silleen, päivällä käyn nopeesti tsekkaan Facen ja lähen jonnekki, sit blogia katon aina välillä ja sillon ainaki ku postaan:D Mut lisääppä Axel Eloniemi facesta ni jutellaan taas(=

    Pauliina: Höh, no tsemppiä säästämiseen !:))

    Anonyymi: Otan videon:)

    Anonyymi: Jebou;) Video on jo valmiina, pitää vaa muokkailla ja tubeen laittaa:)

    Anonyymi: ?:p

    VastaaPoista
  15. DODIIIIIN; SIT VAAN LATAAT ____youtubeen___ huom youtubeen !!! :D muistakki! :D:D:D hah toi oli sarkastista ;DDDD ymmärsitkö ??? :D:D:D

    VastaaPoista
  16. nojoO1 :D ite ku sain mun pikkuserku jonna järkkäri kätee nii olin iha hukas ku sil o iha semmone ns ammattilaiste! ja hmm... vaadi suomenkielistä! :Dd

    VastaaPoista
  17. Anonyymi: Tota.... :D Jos tarkotit et kestää tosi kauan ku lataa, ni osaan kyllä muutta videoitten kokoo pienemmäks:)

    bbbitch: Hehe:D Ja pitäis varmaan:o oon vaa liian laiska::D

    VastaaPoista