keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Ostoslistalla












Valkoset tai mustat Converset on ollu jo, hmm, varmaan vuoden mun ostoslistalla, mutta en oo saanu niitä hommattua:D Ehkä tässä joskus..?














Bleiseriä oon ettiny täältä Kokkolasta, tuloksetta, mutta en oo netistä pistäny tilausta tulemaan, koska oon yleensä kaikki vaatteet mitä tilaan on mulle liian isoja.. Miks melkeen kaikkialla on melkeen pelkästään mulle liian isoja kokoja..?














Talvitakiks oon katellu tämmöstä vähän pidempää, maihinnousutakkimaista takkia, tosin väriks haluaisin ehdottomasti MUSTAN. Tämän tyylisiä takkeja ku tahtoo löytyä enimmäkseen vaan armeijan vihreenä?












Ja sit jotain, mitä mun on PAKKO saada..
Nimittäin musta verkkopaita! Oon himoinnu sellasta jo iät ja ajat, mutta en oo löytäny sellasta yhtään mistään... Oisko kellään mitään vinkkiä mistä löytyis:)? 


Elikkä tollanen paitsi musta--->














Ja sit tässä oon vähä kahen vaiheilla. Reppu. Ostaakko vaiko eikö? Toisaalta haluan sen, mutta hmm. Olin jo ostamassa sitä, se oli mulla kädessä ja olin menossa kassalle, mutta Maija esti mua:o










Sit tän listan viimeisenä, kengät, joiden perään oon kuolannut myöskin jo pitkän aikaa.. Aijai:)




Hmm, mulla ei oo mitään aavistusta miten tai milloin saisin noi kaikki ostettua:D Ehkä osa noista lähteekin Oulussa mukaan! Mutta, eiköhän noi ammottavat aukot mun vaatekokoelmassa pikkuhiljaa täyty kuitenkin:) At least I hope so:)

8 kommenttia:

  1. osta vaan tommonen reppu! musta se on tosi kiva :--)

    VastaaPoista
  2. Reppu on kyllä kivan näköinen!

    Mutta.. jos annoit Maijan estää sinua, tarvitsetko sitä reppua? ;)

    VastaaPoista
  3. Oon samaa mieltä anon kanssa, että osta vaan reppu. Mun mielestä ne on kivoja ja jollain tapaa tosi tyylikkäitäkin. :)

    VastaaPoista
  4. mulla on ton tapanen musta takki 8)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi1: Hehe, niinkö susta=)?

    Marssa: Yah, you´re right, mietin kans samaa:D Mut onhan se aika kivsu:o

    Lintzii: Jep, niin mustakin!:)

    Anonyymi2: Oon kateellinen:(

    VastaaPoista
  6. Osta vaan toi reppu h&m D:

    VastaaPoista
  7. Osta kånken:in reppu? Ne on iha hirmuhienoja! Mulla on sellane lila..:) http://www.scandinavianoutdoorstore.com/reput-rinkat-ja-laukut/paivareput/kanken/

    VastaaPoista