lauantai 8. lokakuuta 2011

Kevytkenkäinen

Selailin yks päivä mun blogia kun oli tylsää atk- tunnilla. Huomasin että hetkinen, eihän täällä näy läheskään mun kaikkia kenkiä:D Turha huomio, mutta päätimpä korjata asian asian tekemällä kenkäpostauksen:) Laitan tänne myös blogin asukuvissa olleet kengät.

1. Mun rakkaat kankaiset Lacostet, jotka ostin toissa kesänä, muistaakseni Brandokselta:D



2. Niken perus korkeavartiset tennarit, harvoin tulee kyllä käytettyä:o



3. Kesätöppöset Henkkamaukalta:)



4. Nää tilasin joskus H&M:n nettikaupasta. Kerran tai kahesti oon käyttäny..
:D



5. Seilorityyliset kengät, nääkin made by H&M



6. Perus mustat tennarit, ja kyllä, MYÖS NÄMÄ on H&M:ltä peräisin:D



7. Kesätennarit(= Miksei tosin talvekskin:D Tuskin tarvii enää mainita mistä nää ostin.. (H&M)



8. Maiharit jotka pitkän etsinnän jälkeen löysin ja nyt ne on osa mun onnellista kenkäperhettä:)



9. Mulla on myös tällaset vanhemmat Lacostet, tosin toinen kenkä on kadoksissa..? 



10. Ja viimeisenä.. Virheostos, tilasin nää joskus ehkä 1,5 vuotta sitten, kun luulin että ne ois kapeemmat ja jotain, EN TIEDÄ:D Sain vielä väärän koonkin, mutta en jaksanu palauttaa. Joka tapauksessa tällaset Etniesin skeittikengät, oon kahesti pitäny koulussa joskus kasiluokalla.. Jos jotakuta kiinnostaa ostaa niin halvalla lähtee:D Koko on 43, kaks kokoo liian iso mulle..


Mielipiteitä? Taikka ehdotuksia uusiin kenkäostoksiin(= ?

6 kommenttia:

  1. Mulla on samanlaiset läpykkäät henkkamaukalta :DD

    VastaaPoista
  2. Seilori kengät oli musta tosi kivat :)

    VastaaPoista
  3. Paljolla lähtee noi Etniessit? Nro. 10

    VastaaPoista
  4. Kaks ekaa on kyl tosi kivat :)
    Muute voisin ostaaki noi sulle isot (kyllä, käytän miesten kenkiä), mut meil on yht pienet jalat :D

    VastaaPoista
  5. Voisin todellakin ostaa noi sun etniessit ja vaikka tulla hakeen ne sun oven takaa! =)) Kokoki käy tosi hyvin!

    VastaaPoista
  6. Santeri: Hehe, samiXiiiiii;) :D

    Anonyymi: Kiva:)

    Anonyymi: Hmmm, en tiiä, paljo oisit valmis maksamaan? Maybe 30 euroo tai jotain?:D

    Hellu: Heh kiitos:) Hehe:D No onhan pienijalkasuudessa hyvätkin puolensa:) Esim yleensä aleista ainaki mä löydän melkee aina koon 41, joskus jopa on pelkästää yks pari kenkiä myynnissä jossai 50% alennuksessa ja koko sattuu oleen just 41;)

    Anonyymi: Heh, saahan ne ostaa toki:)! Jos kiinnostaa niin voi laittaa mulle viestiä sähköpostiin vaikka, axyyy_@hotmail.com :)

    VastaaPoista