sunnuntai 18. syyskuuta 2011

No music= no life

Jooh elikkä moni varmaan aattelee mun ulkonäön perusteella et musiikki mitä kuuntelen on samaa mitä suurin osa nuorista kuuntelee, voisikohan sen kiteyttää NRJ- musiikiksi..? Joka tapauksessa, tajusitte varmaan mitä tarkotin?:D

Tosiasiassa kuuntelen toki myös kaikkea samanlaista kuin muutkin, mutta enemmän pidän ns. "emomusiikista". Se on vaan jotenki niiiiiiin paljon enemmän mun juttu. Ja tosiaan, kaikesta mikä luokitellaan "emomusaksi", en tykkää, riippuu ihan bändistä ja biisistäkin..

Sit mulla on yks artisti jota en vaan voi sietää. Ja se on Petri Nygård:D Mä vaan jotenki koen sen musan naisia alistavaks ja jotain, en vaan tykkää.

Joka tapauksessa, aattelin listata tähän bändejä ja kertoa miten ne löysin, ynnä muuta, jos jotakuta sattuis kiinnostaan:)

1. Alesana
Laitoin tän ihan ekaks, koska Alesana oli se bändi, jonka takia aloin tällaista musiikkia kuuntelemaan. Mun kaveri näytti mulle ~2 vuotta sitten tän bändin, aluks en kyllä tykänny.. Ensimmäinen biisi jonka Alesanalta kuulin, oli A Lunatic´s Lament albumilta The Emptiness. Oon koko sen ajan Alesanaa kuunnellut ja mun oma mielipide on se, että Alesanalla ei oo ainuttakaan huonoa biisiä, kaikki on omalla tavallaan mahtavia:) Jokaisessa biisissä on tietty tarina ja lyriikat ovat enemmän kuin uskomattomia:) Muita hyviä biisejä mm. The Thespian, Apology, Heavy Hangs the Albatross, Curse of The Virgin Canvas ja no KAIKKI:D


2. Lauri
Oon pienestä pitäen kuunnellu The Rasmusta, välillä enemmän ja välillä vähemmän, mutta siis mitä tästä ny voi sanoa..? Mahtavaa musiikkia Lauri tekee vieläki(; Muita hyviä biisejä on esim. Heavy ja Dis-connect.




3. Hollywood Undead
Tän bändin löysin aika äskettäin, noin 3kk sitte, ja tää on tällä hetkellä mun lempparibändi, vaikkakaan kaikista biiseistä en tykkääkkään:) Tää on yks harvoista jonka löysin ihan itse!:D Eka biisi jonka kuulin oli Pain, joka on vielä nytkin lempibiisi tältä bändiltä. Muita hyviä biisejä mm. Black Dahlia, Undead, City ja This love, this hate.

4. Scary Kids Scaring Kids
Tää on sellanen bändi, että oon kyllästyny kaikkiin muihin biiseihin, paitsi yhteen, Watch Me Bleed:iin. Ja siitä biisistä mulla tulee sekä huonoja, että hyviä muistoja samaan aikaan mieleen. Tota biisiä kuuntelen aina kun oon surullinen.


4. Hurts
Oon kuullu radiosta Hurtsin biisejä jo paljo aiemmin, tietämättä kuitenkaan niiden olevan Hurtsin biisejä!:D Maija esitteli Hurtsin mulle noin 2kuukautta sitte(?) Lempparibiisiks on muodostunu Illuminated:) Muita hyvii on esimerkiks Evelyn ja Better Than Love.

5. Dead by April
Mun kaveri näytti tän bändin mulle joskus aikoja sitten, ehkä kaks vuotta sitten? Eka en tykänny yhtään, mutta silti melkeen heti tästä tuli yks mun lempibändeistä:D Hyviä biisejä on mm. Promise Me, Sorry For Everything ja Trapped:)

6. Bring Me The Horizon
Tää on sellanen bändi, mistä veikkaan että monet ei tykkää, joten jos et tykkää screamosta, niin sanon heti aluks että kannattaa skipata tää=P Joka tapauksessa tän näytti mun yks hyvä kaveri, ja tästä(kään) en tykänny aluks YHTÄÄN, sen jälkeen tykästyin muutamiin biiseihin, mutta vieläkään kaikki ei mee. Hyviä biisejä BMTH:lta on mm. Don´t Go, Blessed With A Curse ja It Never Ends.


Sit lopuks tässä vielä ihan random biisejä joista tykkään!

Adele- Set Fire To The Rain

Breathe Carolina- The Birds And The Bees


Anna Järvinen, Olavi Uusivirta- Nuori Ja Kaunis


Blue Stahli- ULTRAnumb


Nonii ei mulla muuta tällä erää:) Tykkäskö kukaan mistään biisistä/bändistä? Vai eikö tykännyt?:D Voi myös ilmouttautuu jos kuuntelee samanlaista musiikkia:)

14 kommenttia:

  1. Hei sullahan on hyvä musamaku! :) Ite kuuntelen aika samanlaista musaa mm. Bring Me The Horizon lempibändinä :') Kuunteletko Black Veil Bridesiä tai Bullet For My Valentineä? :D

    VastaaPoista
  2. Heeei kun näytät kuuntelevan tuota olavi uusivirtaa taino yhtä sen biisiä niin haluun suositella olavi uusivirran ukonlintu ja virvaliekki kappaletta, kuuntele!! Susta on varmaan tosi ihanaa ko mä aina joka postaukseen laitan kommenttia. CCC==

    VastaaPoista
  3. Tykkään aika samanlaisesta musiikista :)
    Olavi Uusivirta ja Lauri varsinkin. Ja Hurts :)

    VastaaPoista
  4. oiiii dead by april on rakkautta :>

    VastaaPoista
  5. Fruittari täältä kertoo sulle, että Petri Nygård on vitun ok :>>>>>> ;ppppppb että ime huilua :D

    VastaaPoista
  6. Miia: Kiitos:) Ja kuuntelen MOLEMPIA!:D Black Veil Bridesiltä on ihan paras toi Set The World On Fire:) Jaja Saviour ainaki:) Ja Bulletilta Your Betrayal! Toki muutki=)

    Honeymelon: Ooi tykkäsin tosta Ukonlinnusta!:) Ja on musta oikeesti tooosi kiva ku kommentoit!:)) oot vähä niinku mun vakikommaaja tai jotain(;

    Hellu: Jep, Lauri varsinkin on jotain niiiin mahtavaa:)

    milla: I agree;)

    Anonyymi: Noen mä sitä sano ettei muut siitä sais tykätä tai kuunnella, en vaan ite:D

    VastaaPoista
  7. Oikeesti! Wou! :) Määki tykkään noista biiseistä :D ! Mutsiis BVB, B4MV ja BMTH o mun lempibändit, et siks kysyin ;) Ja oon iha innoissani kun Bring Me The Horizon tulossa marraskuun 5. päivä tampereelle ja 6. päivä helsinkiin! :) Ihan infona jos et tienny ja kiinnostaa :3

    VastaaPoista
  8. Miia: Hehe mullaki noi kuuluu suosikkeihin;) Joooo tiiän!! Bongasin ton Tampereen keikan joskus muutamia viikkoja sitte:o Mut en tiiä meenkö, mutta jos saan jonku kaverin mukaa ni HELL YEAH!!:D Ootko ite menossa sinne?:)

    VastaaPoista
  9. Jaa okei:D Oon tainnu missata jtn.. o; Ja mä meen jos meijä porukat päästää:D Noei. Mä vaiks sit lähen yksi täält Turust junal sinne salaa!:D Pakko päästä! :) Pst, vaikutat tosi kivalt tyypilt ja ois kiva tutustuu?:D Onks mesee tai jotai? :) Sori jos tunkeilen tai jotai ;c Oon huono tutustuu ihmisii ko se on jonkisortin fobia.. :'D

    VastaaPoista
  10. Miia: Nooh lisää vaik Axel Eloniemi facesta:) Ei oo kai hankala löytää:D

    VastaaPoista
  11. Oh, onpas täydellinen musiikkimaku! BMTH, Dead by April, Lauri Ylönen, Hollywood Undead..... Namimaiskis c:

    Muutenkin tosi mukavainen bogi, jään seurailemaan :)

    http://ssleepyhead.blogspot.com

    VastaaPoista
  12. pipu: Heh oletan että sulla samat bändit suosikeissa;)? Niceeee:) Ja kiitoksia, jää toki:)) Kiva blogi muuten sullakin ja siistejä kuvia!:o

    VastaaPoista
  13. Huvittavinta tässä on se, että yksikään noista bändeistä ei edusta emoa.

    VastaaPoista
  14. Anonyymi: Melkonen musiikintuntemus sulla.

    VastaaPoista