perjantai 23. syyskuuta 2011

Moi oon Axel ja ostan kameran

Tota niin, mulla on hyviä uutisia! Moni on huomautellut mun blogin kuvien huonosta laadusta, ja oon itekki tosi kyllästyny mun kameran surkeuteen; parempia kuviahan saa melkeempä kännykälläkin. Joten päätin sitte sen järkkärin hommata:) Ja ei, en osaa vielä käyttää sitä, koska mulla ei oo koskaan semmosta ollu. Ja kyllä, ostan aloittelijakameran:D Mun pitäis vaan päättää kolmesta vaihtoehdosta ja toivoin että te lukijat voisitte auttaa:) Kysymys kuuluu, että mikä näistä?


Vaihtoehdot siis on:




















Eli siis mikä noista on kannattavin ostos? Kaikkien hintaluokka on ~400euroa. Varsinkin jos jollakulla on jokin näistä kameroista, niin ois tosi kiva jos kommentoisitte mm. mikä on hyvää, mikä huonoa, oliko hyvä ostos jne:) Kaikki muutkin kommentit tervetulleita ! :)

29 kommenttia:

  1. Mää kannatan nikonia!:-)

    VastaaPoista
  2. NO EI AINAKAAN TONNIDEETÄ! *omistaa ja kiroaa huonon laadun joka helvetin kerta kun kuvaa*

    VastaaPoista
  3. mulla on canon 1000D ja se on tosi jees =) mut kannattaa ehkä ostaa toi 1100D koska siinä on uutuutena hd-videokuvaus. mua harmittaa ku toi on vasta tullut nii mun kameras ei sitä toimintoa ole.

    VastaaPoista
  4. Ota Canon EOS 1100D ! Heh, with canon u can ! ♥

    http://through-perspective.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. ite canonin käyttäjänä suosittelen ainaki canonia ! itelläni on 550d, mut oon kyl kuullu et toi 1100D on hyvä just tommone 'alottelijakamera' ja sillä pärjää ::) siinähä on isompi näyttö, hd-videokuvaus ja korkee ISO-herkkyys ku vertaa 1000D:en eli kyl se 1100D on ominaisuuksiltaan parempi ku 1000D :)

    http://letmehearyaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. itellänihä on canon eos 1000D. aluks olin sillee jejeje! ..mut kyl oon jo sitä mieltä et haluisin esim. 550D tai ees 1100D!

    VastaaPoista
  7. nikon! mulla on itellä nikon D3000 ja oon tykänny siitä kyllä:)ja se on aika helppokäyttönen:)toi D3100 on vaan vähä parempi versio nii kantsii ostaa se jos haluaa hyviä kuvia:)

    VastaaPoista
  8. 1100D.

    Terveisin anonyymi

    VastaaPoista
  9. Toivottavasti isäsi ei maksa kameraasi.

    VastaaPoista
  10. älä osta mitään kameraa jos meinaat ottaa vain ITSESTÄSI POSEERAUSKUVIA, perus hyvälaatusella pokkarillakin pärjää mainiosti!

    VastaaPoista
  11. Mul on toi canon eos 1100 d ja se on tooooosi hyvä osta se! Tai sit toi nikon :)

    VastaaPoista
  12. mulla itelläni on toi canonin EOS 1000D ja oon ollu siihen tosi tyytyväinen. (: jos ei kaipaa mitään huippulaatusta kameraa jolla ottaa upeita taidekuvia tms nii ihan turha ostaakkaan semmosta kameraa, ellei tosissaa harkitse vaikka jotai kuvaajan uraa. tolla mun kameralla pärjää tosi hyvin, just että saa laatukuvia otettua blogiin ja kuvaileekkin jotenki kunnolla jos haluaa. ei oo ollu mitää vikojakaan vaikka on ollu käytössä jo 2v eli suosittelen lämpimästi. (:

    ihme romaani tuli tästäki tekstistä. mut toivottavasti autto valinnassa. : D

    VastaaPoista
  13. Ei ainakaa EOS 1000D se on huono mutta suosittelen ite tota EOS 1100D se on hyvä kamera niin halvaks järkkäriks :) mutta myöd nikonin D3100 on hyvä sitäkin kokeltu :) kaikkii kolmee kokeltu ja kaks vikaa on hyvii halvaks :)

    VastaaPoista
  14. Anonyymi: :)

    Honeymelon: ai..?:o Mun mielestä sulla on kyllä tosi hyviä kuvia sun blogissa:)

    emmi: Nii, tuleeha noita uusia malleja:) Jaja harkitaan;)

    MONIKA: Hehe harkitsen;)

    JJULIA: 1100D saa aika paljon kannatusta:) Mutta kiitos tiedoista !:)

    josu: Nii, mullaki varmaan tulee vielä toi aika vastaan:o

    asta: Mun ykkösvaihtoehto on KAI just tuo Nikonin:o mutten oo vielä(kään) varma:D

    Anonyymi: Harkinnassa:)

    Anonyymi: Maksan itse:)

    Anonyymi: Mun pokkarikamera EI ole hyvälaatunen, todellakaan, ja en meinaa posekuvia hirveesti harrastaa.. Valokuvaaminen kiinnostaa muutenkin:p

    katsku: Jep, harkitsen noitten kahen välillä..:)

    JEMINA: Nii, en mä nyt ainakaan aluks tarvikkaan mitään ammattitason kameraa tms, sitte vaan jos oikeesti tosissaan innostun valokuvailusta:) Ja jep, kiitos suosituksesta, harkitaan, ja auttoi!:)

    Jonna: Mainitsinki jo tossa ylempänä, että oon nyt vähän kahen vaiheilla että EOS 1000D vai Nikon D3100..:D Saa nähä kumpi tulee ostettua(;

    VastaaPoista
  15. Kannatan nikonia! Parilla kaverilla on se. Sitä on tosi helppo käyttää ja kuvat on ainakin mun mielest ihan hyvälaatusia. :)

    VastaaPoista
  16. Itelläni on just toi Nikon D3100 ja tykkään tosi paljon ! Ei oo edes vaikee käyttönenkää (:

    VastaaPoista
  17. Lintzii ja Aino: Oon tässä nyt suurin piirtein päättäny et ostan ton Nikonin:) Kiitos paljon kommenteista, ja toivottavasti on hyvä(=

    VastaaPoista
  18. Osta canon 1100D, paljon parempi kun 1000D :) ja on tuo nikonikin hyvä, mun yhellä kaverilla on sellanen, mutta itse canonin omistajana suosittelen canonia, tai no itsellänihän on lähes ammattikamera, mutta olen testaillut moniakin 1000D ja en suosittele ! :)

    VastaaPoista
  19. Peppi: Arvosteluitten mukaan ainaki 1100D häviää Nikonin D3100:lle;) Ja munki korvaan kyllä Canon kuulostaa paremmalta ku Nikon, mutta katotaan ny..:D

    VastaaPoista
  20. Itelläni on toi Nikon D3100 ja se on hyvä. kannattaa :)

    VastaaPoista
  21. Reetta: Jep, se taitaa päätyä ostettavaks:)

    VastaaPoista
  22. ehdottomasti jompikumpi canoneista, mulla on toi 1000D ja toi on just jees alottelijalle :) oon kuvannu sillä nyt melkeen 2 vuotta ni vois ostaa jo 'edistyneemmän' mut tosiaan ekaks järkkäriks tosi hyvä. kannattaa ehk kuitenki ostaa 1100D, koska siinä tosiaan on se videokuvaus + muit ominaisuuksii mitä ei tos 1000D:s oo :)

    VastaaPoista
  23. jjasuu: Hmm joo pitää kattoo:) 1100D:n tai ton Nikon D3100:n ostan, en vaan tiiä vielä että kumpi..:D Tai no, kallistun kyllä enemmän Nikonin puolelle:)

    VastaaPoista
  24. mä ostan perjantaina canon eos 1100d , kannattaaa ;):)

    VastaaPoista
  25. jonna: No mä ostan lauantaina, taitaa kuitenki toi Nikon lähtee mukaan(;

    VastaaPoista
  26. osta mieluummi 550D tai 500D koska sitten kun alat tajuta järkkäreistä enemmän, sua alkaa vituttaan että hankit jonkun noista. Esimerkiks 1000D on aivan vitun vanha runko, 1100D on paska koska siitä on karsittu hyviä ominaisuuksia pois ja nikon, yök.

    VastaaPoista
  27. Osta toi nikon d3100 : ) Mulla on se ja oon toosi rakastunu siihen ! =) Se on kestäny paljon kaikkee :) Ja siis sillä saa hyviä kuvia ja sillei :) Oon itte ollu ottamassa 4 häissä kuvia, 2 rippijuhlis ja silleei =)

    VastaaPoista