lauantai 24. syyskuuta 2011

Mistä tietää, että on hiustenleikkuun aika?

Jep, eli mistä tiedät hiuksiesi olevan liian pitkät ?


Noh, ainakin siitä, että meinaat vahingossa ajaa viattoman mummon päältä skootterilla kun hiukset peittävät sen osan näkökenttää.. Tämän tapahtuman myötä (ja muutenkin) kävin kampaajalla vähän lyhentelemässä ja ohentelemassa hiuksia. Lopputuloksen näette tässä:


Vaikkei ehkä siltä näytä, mun hiukset on paljon lyhyemmät ja kevyemmät kuin ennen:D Ne on paljon helpompi laittaakki:) Ja ne on tossa kuvassa nyt vähä huonosti koska olin vesisateessa.


Ja tässä tulee tärkee juttu !


Oon tosi pitkään miettiny että värjäisinkö hiukset tummanruskeiks taikka mustaks.. En oo vaan saanu yhtään mitään aikaan:D Tai no kysyinhän mä mun kampaajalta ammattilaisen mielipidettä, että sopisko mulle mustat hiukset, joka sanoi että: "Ei pikimustat, muuten sopis."


Kannattaisko kukaan ideaa mustista taikka tummanruskeista hiuksista..? Onko muita ehdotuksia:) ?

24 kommenttia:

  1. tykkään noista vaaleista hiuksista, mutta tummanruskeet vois kans olla kivat :) ihan mustia mä en kuitenkaa osais sulla kuvitella :/

    VastaaPoista
  2. Ei ihan tumman ruskeet mut kuitenkin ruskeet vois sopia sulle :) vaihteluu!

    VastaaPoista
  3. Mä en osaa tohon hiusten väriin sanoa mitään, koska mulla on jo kauan ollut sama tilanne :D Mietin, että värjäiskö mustiks, mut luonnostaan blondit ja tosi vaalee iho ++ siniharmaat silmät ni voisin näyttää zombielta :D Mut ruskeet vois sopia! :) Mustista en tiiä. o: Meinaan tosi harvalle oikeesti sopii mustat hiukset. Tottumus kysymys se kuitenki mun mielestä on ;)

    VastaaPoista
  4. FRITSUJA! Hahaha, keskityn epäolennaiseen. XDXD mutta hiuksiin liittyen-> sulle vois sopia sellanen vaaleanruskee. sellanen iiiiihan hitusen oranssiin taipuva. Okei, ei sitä oranssia siihen mutta vaaleenruskeet!

    VastaaPoista
  5. Pistä mieluummin ruskeeksi ku mustaksi, ei tuu olemaan NIIN epämääräsen näkönen sitten ku alkaa tulla juurikasvua :)

    VastaaPoista
  6. ÄLÄ VÄRJÄÄ OLLENKAAN!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  7. Ruskeet vois olla ihan jees :)

    VastaaPoista
  8. Olisit tosi ihana jos vastaisit näihin, täällä yksi muodista kiinnostunut poika kyselee =) Meillä on hiustyyli lähes samanalainen :>

    1. Onko noi sun hiukset luonnostaan tuollaiset blondit niin kuin tuossa ja muissa kuvissa?
    2. Mitä hiustuotteita käytät hiuksiin aina, kun laitat ne? Eli kirjoita tähän kaikki tuotteet (geelit, vahat, lakat tms.) :)

    Olisit tosi ihana jos vastaisit :)

    VastaaPoista
  9. justme: Hmm, saattais tosiaan näyttää vähä kyseenalaselta mustat hiukset mulla, varsinki jos en värjäis kulmakarvoja, jotka on melkee blondit..:D Mutta joo ruskeet vois olla:)

    Anonyymi: Jep, vaihtelu virkistää(=

    Miia: Mun mielestä näyttää just hyvältä jos on vaalee iho ja mustat hiukset:> Jep, ruskeeks voisin värjätä..:D

    Honeymelon: DÄÄM huomasit:( :D Hei tiiäkkö, mullaki on käyny joskus mielessä vähäsen oranssiin taittuvat hiukset..:D Meinasin jopa kerran sanoo kampaajalle (sillon ku vielä blondailin näitä) että laittaa vähän oranssia sävyä..:D Mut jep, vaaleenruskeet:)

    Hanna: Niimpä, juurikasvu on varmaa kaikilla mustahiuksisilla pienoinen ongelma.. Ruskeeks vois:)

    Anonyymi: En tiiä värjäänkö, kyselen vaan mielipiteitä:)

    Anonyymi: Jep:)

    Anonyymi: Tokihan mä vastaan(=

    1. Joo, tai siis NYT mulla on luonnollisen väriset hiukset, ennen mulla oli semmoset peroksidiblondit:D Mutta en oo melkee vuoteen värjänny, paitsi joskus laitoin tummempia raitoja:D

    2. Tosiaan, muistin että mun piti tehä hiustenlaittopostaus.. Jos värkkäisin joku päivä, koska tässä on vähä vaikea selittää:D Tuotteet voin kyllä luetella: Elikkä ensin ku tuun suihkusta, suihkutan Four Reasons Moisture Mist- hoitoainetta kosteille hiuksille, jonka jälkeen kampaan hiukset että hoitoaine levittyy tasasesti. --> Sit ennen ku alan föönaan mun hiuksia, suihkutan TRESemmen Heat Defense- lämpösuojaa hiuksiin, sen jälkeen föönaan kuivaksi. --> Sit riippuen vähä tilanteesta ja siitä kuinka paljo on aikaa, alan laittaa hiuksia joko WWW Professional Champion Modify Fiber Hair Gum- kuituvahalla tai sit Schwarzkopf got2b glued- geelillä. Sit siinä samalla suihkuttelen vähän (PALJON) TRESemmen Freeze Hold- lakkaa, ja jatkan kunnes hiukset on omasta mielestä hyvin. SEKAVA SELITYS, mutta teen hiustenlaittopostauksen tässä joku päivä!

    VastaaPoista
  10. kiitti hirmusti ku linkkasit tän sun blogin ! Tykästyin tähä iha hirmusti , pakko liittyä lukijaksi ! :)

    VastaaPoista
  11. Henna: Ei mitäään, kiitos itelles:)! Heh sait mut hymyileen:D :)

    VastaaPoista
  12. Semmoset ihanat tumman suklaan väriset hiukset sopis mun mielestä sulle tosi hyvin! =)
    Muuten tosi kiva blogi, uusi lukija tienattu =)

    VastaaPoista
  13. OOn jostain syystä tänään tosi ilopilleri :D useesti oon kauheen allapäin ja masis :/

    VastaaPoista
  14. toivottavasti olisin parantunut :))) tää on siis jatkoa edellisee viestii

    VastaaPoista
  15. Haukutaanks sua koulun käytävillä homoks, tai siis jos kävelet ohi niin voiko joku sanoa, että homo? Vastaa rehellisesti. Toi on tosi ärsyttäväää!! :(

    VastaaPoista
  16. Alisa: Semmosia oon just aatellu, mut en oo uskaltanu värjätä:o Mut ehkä joku kerta uskallan:) Ja tervetuloa lukijaks!(=

    Anonyymi: No haukutaan, tai no varmaan koskaan kukaan ei oo tullu päin naamaa haukkumaan, vaan selän takaa huudellaan-.- Vaikka varmasti melkeen kaikki meiän koululaiset tietää et oon hetero ja seurustelen.

    VastaaPoista
  17. värjää tummanruskeet tai sellaset keskiruskeat! voisin kuvitella näin sivustakatsojan roolissa, että sopis hyvin :)

    VastaaPoista
  18. retzaah: Heh, voisinpas hyvinki värjätä(:

    VastaaPoista
  19. Nyyh, onko se niin vaikeaa laittaa kypärä päähän sillain että hiuksesi menevät taaksepäin ja näkökenttäsi on täysin normaali. Vai meneekö toi sun kuollut ruma lettis pilalle?

    VastaaPoista
  20. Anonyymi: Ei ne hiukset taivu taakse ku liikaa lakkaa, anKst.

    VastaaPoista
  21. Vielä jos viitisit kertoa, mistä ostat tuota WWW Professional Champion Modify Fiber Hair Gum ja Four Reasons Moisture Mist tuotteita? :)

    VastaaPoista
  22. tumman ruskeet hiukset ehdottomasti! siistejä vaatteita sulla noissa aikasemmissa postauksissa

    http://ann-takingpictures.blogspot.com/ =)

    VastaaPoista
  23. Terve!
    Olin hurja, rupesin lukijaksi!

    VastaaPoista
  24. Anonyymi: Molempia saa kampaamoista, ainakin Hairstoresta:)

    Anmariia: Hehe, kiitos:)

    Marssa: Moikka:) Joskus kannattaa olla hurja;)

    VastaaPoista