torstai 29. syyskuuta 2011

"Millon on uusinnat!?"

Joku ehkä on huomannu että mulla on taas tää postausväli vähän venähtäny... Tällä kertaa se tosin johtuu siitä, että mulla alkaa koeviikko huomenna psykologian kokeella. Siihen oon päntänny varmaa enemmän ku mihinkään kokeeseen koko yläasteen aikana:D Ens viikolla mulla on sit vielä ruotsin ja pitkän matikan kokeet. Ruotsi nyt onnistunee, koska oon ollu kielikylvyssä päiväkodista asti. Mutta toi matikan koe vähä pelottaa, mitähän siitäki tulee..

Joka tapauksessa koitan postailla koeviikonkin aikana:D

Asiasta toiseen, onko kukaan kaipaillut päivänasu-postauksia, vai tykkäättekö enemmän postauksista jotka keskittyvät johonkin muuhun, kuten muutama edellinen postaus?

Noh, joka tapauksessa tässä alempana näette eilisen päivän asun:) Verhouduin taas vaihteeksi, no, mihinpä muuhunkaan kuin mustaan ja valkoiseen. Mutta ei huolta, kyllä mun vaatekaapista muutakin värejä löytyy! Ens kerralla taidankin laittaa vähän syksyisempää väriä päälle.. :) 

In any case:



Takki JC
Farkut Nudie, JC
Neule LacosteHelsingistä
Kauluspaita ja kengät H&M


Lopuksi vielä loistava biisi, joka kuulostaa iloiselta, mutta tsekatkaapa sanat:D Tykkään:)





9 kommenttia:

  1. TOI BIISI ON NIIN MAAILMAN IHANIN ♥ tai yks ihanimmista :D

    VastaaPoista
  2. TOI BIISI ON NIIN MAAILMAN IHANIN ♥ tai yks ihanimmista :D

    VastaaPoista
  3. katoin et sulla tupakka käessä :D

    VastaaPoista
  4. Kyl ite ainaki tykkään enemmän niistä, mis juttelet jotain muuta :) Toki sekaan sit asukuvia aina kun siltä vaan tuntuu!

    VastaaPoista
  5. Asukuvat on ihan ok, mut jos sä keksisit aina teemat sun kuviin, ettei ne oo pelkästään semmosii joissa seisot, se ois kiva. Mieti kaikkii tunnetiloja ja sovella vaikkapa niistä uusia kuvia... Ja varsinkin jos järkkärin aiot hankkia, niin älä tuhlaa kallista kameraa vaan ihan oikeasti sun kantsii sit tykätä kuvailla :)

    VastaaPoista
  6. tykkään tosta asusta! eli asupostauksia on kiva katella, mut myös juttelua ja tekemisiä ois kiva lukee:) miten pitkä oot?

    VastaaPoista
  7. jjasuu ja Aino: Niimpä on;)♥

    jessiccca`: Ei ny semmosia:)

    Anonyymi: Jep;)

    Hellu: Kiitos neuvoista(=

    Anonyymi: Tosiaan, en oo sillee tullu ajatelleeks, tai kuvat ottaessa on yleensä aina kiire, ni niistä ny tulee mitä tulee..:D Ja harrastustarkotukseenhan mä sen järkkärin ostan, asukuvat tulee siinä lisänä:)

    sara: Hehe ookei(= Ja oon noin 175 senttinen:p

    VastaaPoista