torstai 15. syyskuuta 2011

I´m sorry oh, I´m sorry, no

Hello kaikki:) Tää postaus nyt menee sitte torstain puolelle, mutta se johtuu siitä koska Photoshop alko temppuileen, enkä saanu taustoja kuntoon:D Oon hirveen väsynyt ja mulla oli päivällä mielessä jotain siistiä kerrottavaa, mutta se on nyt päässy unohtumaan ihan totally, joten kerron sen sitten toisessa postauksessa jos palautuis mieleen. :o

Kuunteleeko kukaan teistä lukijoista muuten Alesanaa? Koska eräs bloggari on todella innoissaan pian ilmestyvästä Alesanan uudesti albumista;) Kyseinen albumi on nimeltään A Place Where The Sun Is Silent. Sitä voi käydä tsekkailemassa ja jos kiinnostaa niin myös ennakkotilaamassa, kuten itse teen, täältä. :) Ja tiedän kyllä että suuri osa ei varmaan tykkää, mutta jos joku sattuiski tykkäileen:)

BTW, kiinnostaisko ketään jos tekisin jonkinlaisen musapostauksen:) ?

..ja nyt tässä seuraavaks tulee sit ne kolme kuvaa, joiden kimpussa värkkäsin tunnin jos toisenkin:D Ja kyllä, laatu on edelleen sitä mitä on, järkkäriä odotellessa.



Neuletakki, huivi ja t-paita H&M
Farkut ja sormus JC
Kengät Lacoste, brandos.fi
Laukku Asos.com
Tästä tuli nyt vähän kuiva postaus, mut väsyneenä on hankala panostaa.. Mutta, palaillaan !

10 kommenttia:

  1. EI TAASKAA HYMYÄ!!! :(

    VastaaPoista
  2. Hienot farkut :)
    Ja musapostaus: ehdottomasti KYLLÄ! C:

    VastaaPoista
  3. Horr, rustasin uuden artistin suosikkilistaan...! Ja oisi mukava saada jonkin muotoista musapostaustaaaaa'aaaaa. Vakava. >:( -Imitoi.-

    VastaaPoista
  4. tuota noin, mistä aloittaisinkaan...? No siitä että löysin blogisi aika alkuvaiheessa kun sitä aloitit kirjoittelemaan ja välillä kesken tylsien päivieni oolen sitä saattanut vilkaista ja nyt eksyin tänne taas ja päätin vihdoinkin avautua ! musta on erittäi mahtavaa et uskallat olla tollaine ku halluutki! se on hienoo ja arvostan sinnuu ku et nä välitä oikee tollasesta "HOMO" -haukunnoist,,. muttta niin en tullut pelkästään kehumaan, en ikinä pelkästään kehu vaan annan kritiikkiä SEKÄ ehkä pieniä huomautuksia asioista jotka häiritsevät ulkonässäsi, blogissasi, kirjoitustavassasi tai jossain muussa mikä vain ärsyttää silimääni :-D
    eli siis, minnuu häirittee aika lailla toi sun tuccas. Se on jotenki nii PEHKO tai siis nää laitat sen jotenki aiva liiia korkiaksi, JA sitten sun päivänasukuvat, ne on jottain niin wnb "mallikuvia" joissa nä "posseeraat" sillai jännästi, tai siis minä meinaan että nä oikee yrität näyttää mallilta, siksi epäilen että et hymyile useasti koska useasti oikeet mallikuvat ovat sellaisia että mallin kasvoilla näkkyy selevä totisuus. Ja koska katselet taivasta tai maata se saa minut jotenkin ärsyyntymmään.. mutta joo tulipa aika pitkä viesti (:D) älä ota tätä pelkkänä haukkuna, vaan kritiikkinä !

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Kovasti sitä näköjään halutaan:o

    Anonyymi: Kiitoksia:)! Ja selväpyy;)

    Honeymelon: Heheh niinkö teit:)? Ja no kaks ihmistä näköjään ainakin haluis musapostauksen, joten semmonen siis tehään;)

    Anonyymi: Ensimmäisenä, kiitän:) Ja toisekseen, jep, tiiän että mun tukka on aika HUGE:D Se lyhenee tosin ens tiistaina kampaajalla:p Mutta tärkeintä kuitenkin on että mä siitä tykkään.

    Ja itse asiassa en poseeraa oikeestaan yhdessäkään kuvassa:D Tolta mä näytän normaalistikin. Ja syy miksen hymyile useasti on vaan se et mun mielestä hymy ei pue mua:p Ja no eikö sua ärsyttäis jos jokaisessa kuvassa tuijottaisin suoraan kameraan?:D Ja ei tää haukku ollutkaan, got it:)

    VastaaPoista
  6. Mä vast muutama päivä sitten löysin tän blogin, mut sillo ei ollu aikaa tätä lueskella, mut klikkasin suosikkeihi. Tänää kuitenki sit aloin lueskella ja pakko sanoo, et must sun hiukset on just kivat! :) Ja noita farkkuja rakastan! ;__; ♥ Ne on vaa jotai niin.. ♥ ++ Toi sun T-paitas on ihana :') Mua alkaa ärsyttää taas tää, että pojil on paljo kivempia vaatteita mun mielestä ko tytöillä n__n' Ja mä kans ihailen sun rohkeutta. Meijän koulussa ei oo yhtään ihmistä, joka tollee pukeutuis! :) Ja must toi on jotain tosi hienoa, vaikka ite pukeudunki aika tavallisiin ja tylsiin vaatteisiin :D Hei toi on oikeesti jotai tosi hienoo! Jatka samaan malliin! :)

    Anteeks mun puhekieli jaja hymiöide paljois tms. :ss

    VastaaPoista
  7. Miia: No sieltäpä tuli paljo kehuja(= Just tällaset kommentit on yks syy jonka takia tätä blogia pidän:) Jaja voi kiiiiitos paljon!:))♥ Vaikkakin mun mielestä on ihan päinvastoin, että mun mielestä tytöillä on just kivempia vaatteita tarjolla melkeempä kaikissa kaupoissa ja poikien puolelta saattaa hyvällä tuurilla tylsien huppareiden mm. seasta jotain kivaa löytää:( Ja kiitoooos vielä tosi paljon:)♥ Jatketaan jatketaan;)

    Ja mitäpä puhekielestä ja hymiöistä, just kiva:))

    VastaaPoista
  8. ^sanonut kymmeniä kertoja olevansa hetero ja seurustelevansa tytön kanssa, idiootti

    VastaaPoista
  9. Siis musta Axyyy ei näytä yhtää homolta! Siis ihan ihmeporukkaa, oon ite poika 15-wwwweee ja kans laitan hiuksii ja tykkään jostain ihmeen ja kumman syystä shoppailla! ja OLEN HETERO. siis en ymmärrä! Ei siinä mitään outoa ole! Jotenki isoissa kaupungeissa vaan on enemmän meidän kaltaisia! Harmi kun en ole nähnyt sua ikää kaupungilla ://

    VastaaPoista