torstai 4. elokuuta 2011

MAIHARIT!

Mulla on tässä viimeaikoina tullu joku hirvee maiharikuume, että mun on pakko saada maiharit. Tai no oon oikeestaan harkinnu niitten ostoo viime joulusta asti.... :D En meinaa sellasia liioteltuja, vaan sellasia kohtalaisen korkeevartisia kivoja:) Ja vieläpä lisäks, mulla ois KERRANKI talvella kengät jotka on lämpimät, eikä mun jalat ois aina palelemassa pikkusissa kangas- tai nahkakengissä.


Koska mun paikkakunnalta tollasia mun haluamia maihareita on turha ees etsiä, ainakaa miehille, niin oon selaillu nettikauppojen valikoimia, ja oon löytäny vaan kaks varteenotettavaa vaihtoehtoa.. Tää kaksikko:


H&M, 49,95€

Asos.com, Frank Wright, 89,74€
Mielipiteitä:) ?

JA jos kukaan tietää että mistä tällasia ihanuuksia löytyis lisää tai erilaisia vaihtoehtoja, niin oisin tooosi kiitollinen jos joku linkkais:)

8 kommenttia:

  1. Ää, mä oon kans kattonu noita henkkamaukan maihareita. Dah enhän mä voi hankkia sellasia jos sä hankit sellaiset! :Dareita. Dah enhän mä voi hankkia sellasia jos sä hankit sellaiset! :D

    VastaaPoista
  2. mun mieleen on enemmänki noi asoksen maiharit ja kuvittelisin et ne sopis sulle paremmi toisin ku noi hooämmän maiharit :)

    ainii bongasin tän blogin vasta tänää, nii haluun vaa sanoo et ihailen sun tyyliä suunnattomasti, oispa tällasia poikia enemmän, jotka välittää pukeutumisestaan ja ylipäätänsä ulkonäöstään !

    nii viel piti sanoo et sun tyttöystävälläki on kiva tyyli ja se on tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  3. ää tahtoo kans maiharit =D

    VastaaPoista
  4. maiharit on ihania! ittellä on sellaset missä on 17 reikää eli melko korkeet, mutta eivätpä pohkeet palele :D

    VastaaPoista
  5. Santeri: No mikset vois ostaa:) ? Ollaan yhessä maiharipoitsuja(;

    Anonyymi: Heh no niin munki mieleen ne on enemmän oikeestaan:) No kiva että löysit tän, ja voi paljon kiitoksia, tollaset sanat piristää AINA päivää:) Ja Maija kiittää kans(;

    Mira: Hehe:)

    Sini: Niin on! Semmoset on aika jees:) Eipä voi porukat itkee ainakaa että ne ois huonot kengät talvella..:D

    VastaaPoista
  6. http://www.topman.com/webapp/wcs/stores/servlet/TopCategoriesDisplay?storeId=12555&catalogId=33056

    Tuolta saattais löytyä jotain, sit jos etsii jämerämpiä nii kannattaa tsekata varusteleka.fi ;)

    VastaaPoista
  7. Kiitos kaikille vinkeistä, nyt on ostettu(=

    VastaaPoista
  8. noi toiset olis ollu hienommat !

    VastaaPoista