maanantai 29. elokuuta 2011

The last days of summer

Kesä näköjään palasi- ainaki viikonlopun ajaks! Oli ihan jees taas tuntee lämmin tuuli kasvoilla. :)






Kokkolassa oli taas tapahtumaa, nimittäin Kokkolan Venetsialaiset ! En jaksanu tosin siellä ottaa mitään kuvia, koska oli aika pimeetä ja muutenki:D Mutta empä ois uskonu, että Juha Tapio, josta en ny niin hirveesti fanita, voi vetää noin hyvän livekeikan. Se oli parempi livenä ku levyllä oikeestaan.. :D


Olin siellä Maijan kaa, ja meiän takana oli koko keikan ajan eräs miekkonen joka piteli kahta naista kainalossa ja nuoli kummanki kans vuorotellen. Jotenki mua alko kuvottaan?


Tosiaan, tilasin sitte ne H&M:n maiharit, ja sain ne viime perjantaina. Lauantaina lähdin sit niitä ulkoiluttaan tonne tapahtumaan. Asu niitten kans oli tällanen (kuvat tosin otettu aiemmin päivällä):





Maiharit, t-paita, henkselit ja rannekorut H&M
Farkut JC



Tässä vielä mun sunnuntainen aamupala 


PS. 100 lukijaa täynnä! Kiitos! :)

16 kommenttia:

  1. löysin itekki kokkolan cipcapista tosi halvat ja HYVÄT maiharit. noi on tosi siistit!!:)

    VastaaPoista
  2. Kun tässä olen ehkä muutaman viikon seuraillut blogiasi nauraen, niin olen myös huomannut että poistelet joitankin kommentteja jotka vähän dissaavat sinua. Opettele ottamaan kritiikkiä vastaan jos kerran pitää laittaa tämmösiä kuvia itestään nettiin -.-

    VastaaPoista
  3. Janette: Ai Kokkolastaki saa:o Jaja kiitoooos:))

    Anonyymi: Tota.. Tää on mun blogi ja mun mielestä mun ei tarvi katella mitää "VITUN HOMOOO" -kommentteja täällä, vaan saan ihan poistaa ne jos siltä tuntuu?

    Jos sellasia kommentteja haluut katella ni käyppä tsekkaamassa tää postaus: http://a-boy-with-no-name.blogspot.com/2011/06/im-so-ing-in-love-with-army-green.html <-- tossa luulis olevan iha riittävästi "vähän mua dissaavia kommentteja".

    Ja kyllä mä osaan kritiikkiä vastaan ottaa, jos se on rakentavaa.

    VastaaPoista
  4. Siisti asu, taidat tykätä musta-valkeista asuista...? C:

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Jep, mustavalkosuus on mun mieleen.. :) :D

    VastaaPoista
  6. Miks vaihoit tänään koulussa vaatteet kesken päivän? Kusiks housuu? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  7. ^ ööh kai ny vaatteit saa vaihtaa jos huvittaa?? :'''D

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: Joo itekki aattelin vähä et miks ei sais vaihtaa? :O

    VastaaPoista
  9. Kuka vittu menee kesken koulupäivän kotiin vaihtamaan vaatteensa huvin vuoksi? :D

    VastaaPoista
  10. Mitähän väliä sillä on? joillakin ei taida ees olla vaatteita mitä vaihtaa, ni pitää tulla tänne aukoo kateudestaan.

    VastaaPoista
  11. Tuun pöllimään noi sun maiharit :D Oikeesti aivan ihanat! ^^

    VastaaPoista
  12. Petu: Oon ihan samaa mieltä..

    Buggy: Hehe;)

    VastaaPoista
  13. Nilkkurit maihareita fgjfgjfjghjg.

    VastaaPoista