tiistai 23. elokuuta 2011

Grey, Grey & Grey

Heippa kaikille ! Ihan ekana pyydän anteeks pientä postaustaukoo. Se on johtunu täysin siitä et mulla ei oo ollu valitettavasti aikaa bloggailla lukion takia. Lukio+läksyt+kaverit+blogi ei mahdu vaan jotenki samaan pakettiin:D Ja pitkä matikka, joku vois auttaa mua siinä jos haluais.. Vapaaehtosia:) ?




Koitan kyllä bloggailla nyt vähä ahkerammin:) Revin sitä aikaa jostain. Ja tosiaan, nyt tätä postausta teen hyppytunnilla.. :D


En oo oikeen mikään aamuherääjä, joten se on enemmän ku mahtavaa että mulla ei oo yhtään kaheksan aamua tässä jaksossa, vaan kahtena päivänä koulu alkaa 10:35 ja loput kolme päivää klo 9:20 ;)


Ja sitten, onko joku muu ku mä huomannu yhen asian; heti ku koulut alko, syksykin alko. Ainaki täällä Kokkolassa:D Lämpimät ilmat lähti ja sateet ja synkät pilvet tuli tilalle. 


Mun eilisestä asustakin (joka kuvattiin muistomerkillä jonka nimeä en muista:D) näkee ehkä syksyn vaikutuksen pukeutumiseeni. Harmaata, harmaata ja harmaata, kuten otsikkokin kertoo.. 




Huivi, neule, rannekorut ja kengät H&M
Farkut Cheap MondayNahkatakki JCRistikoru Antti Asplund
Anteeksi muuten että blogiin on eksynyt nyt lähes pelkästään asuja, jossa Antin koru esiintyy.. Seuraavassa asussa sitä ei tule olemaan, sen takaan. :D

4 kommenttia:

  1. JA SE HYMY! RANGAISTUKSEKSI ETTET OO VIELKÄÄN SITÄ NÄYTTÄNY NIIN SE SAA OLLA TOSI LEVEÄ! ): ps. pitkä matikka on tuskaaaa

    VastaaPoista
  2. ihana huivi me likey

    VastaaPoista
  3. Onks sulla rumat hampaat ku et hymyile?

    VastaaPoista
  4. Honeymelon: Tota.. Meinasin tähän postaukseen laittaa yhen "hymy"kuvan, joka otettiin läpällä, mutta se ei ollu kovin kaunista nähtävää joten päätin olla laittamatta.. Mutta JOO, koitetaan;) ...ja oikeessa oot:D

    Anonyymi: Hehe tänks:)

    Santeri: Jep siis ihan kamalat... No ei, mun mielestä vaa näyttää paremmalt ilman hymyä.

    VastaaPoista