maanantai 1. elokuuta 2011

Gimme the answers

Huonoksi onneksemme ei sit saatukkaa tänää kuvattua sitä videopostausta, enkä jaksa enää ootattaa teitä näitten kysymyksien kans, joten saatte ne sit kirjotettuna. Kirjotettuna tosin saatte varmaanki laajemmat ja paremmat vastaukset kysymyksiinne... :D Toivottavasti kelpaa eikä kukaan pettyny hirveesti:p Koitin laittaa jokaisen kysymyksen tähän, vielä tähän kommenttiboksiin voi laittaa kysymyksiä jos haluaa, niin voin vaikka muokata ne tähän postaukseen lisäykseks.

MUTTA, tässä tulee:)

Millä paikkakunnalla asut: Asun Keski- Pohjanmaalla, Kokkolassa.

Mikä on sun unelmien ammatti: Outoa kyllä, mulla ei oo oikeestaan mitään tiettyä unelmien ammattia, mut tietenki jotain vaatteisiin liittyvää ois kiva tehä jos siihen ois mahollisuus. Taikka sitten jotain missä saa käyttää luovuutta.

Kui pitkä oot? Oon noin 176cm.

Mikä on lempiruokas? Tää on aika vaikee kysymys mulle ainaki, koska tykkään niin monesta ruuasta:D Mutta sanotaan nyt vaikka että wokkivihannekset on aika kärkisijoilla. 

Mikä on sun lempiväri? Tykkään silleen vahvoista ja klassisista väreistä eniten, eli musta ja valkonen on aika lähellä sydäntä:D Toki myös muut.

Yksi vai kaksi team boxia? Jossu sä tiiät kyllä vastauksen;)




Miten laitat aamulla tukkaa? Sitä on aika vaikee selittää tässä, videolla ois ollu paljon helpompi:D Mutta siis, ensin suihkun jälkeen suihkutan hoitoainetta, kampaan, sen jälkeen föönaan kuivaksi. Sitten Schwarzkopfin geelillä muotoilen, ja sit lakalla viimeistelen. Teen tästä kyllä vielä oman postauksen, mun selityksestä ei ehkä ihan kaikkee ymmärtäny:D

Mist oot saanu idean et pukeudut tyylikkäästi? Siis en mä tiedä:D Se on vaa tullu sillee luonnollisesti kai?

Mikä on oudoin tekemäsi asia koskaan? Apua, tää on vaikee kysymys:D Ehkä se ku joskus vitosluokalla keksittiin kaverien kans hajottaa AUTO, ja jouduttiin sitte tietenki korvausvastuuseen. Me idiootit<3

Ooks ihan sinkku? No täällä blogissa oon sanonu sen monesti, että en oo, oon parisuhteessa.

Lempipaikka Suomessa? Hmm.. Jos koko Helsinki lasketaan lempipaikaksi, niin se sitten:D

Onko sulla ollu paljon tyttöystävii? Noh, laskettiin kaverien kans täs että mulla on ollu 11 tyttöystävää::D

Mikä on sun lempivaatekauppa? No Zara OIS, jos semmonen ois Kokkolassa.. Ehkä sit JC.

Onks sulla jotain "tyyli- idolia"? Ei mulla silleen oo. Mutta on paljo ihmisiä, joiden tyylejä arvostan kovasti. Esimerkiks Antti Asplundin mustavalkopainoitteinen tyyli on mahtava.

Mistä sä saat inspiraatiota sun asuihin? Mä en itse asiassa oikeen tiiä:D Mulle vaan tulee niin hyvä olo siitä ku kehittelen jonkun omaa silmää miellyttävän asun jota en oo ennen päälleni pukenu.

Minkä ikänen oot? Täytin toukokuussa 16.

Millasesta musiikista tykkäät? Mun musiikkimaku on TODELLA laaja, joten turha ois alkaa luetteleen mitään bändejä.. Mutta kaikki mitä NRJ:ltä tulee ni menee + sitte "emomusaa" kuuntelen.

Onks sun ystäväporukka suurimmalta osalta tyttöjä vai poikia? Helposti suurimmaks osaks tyttöjä:D



Mitä teet yleensä vapaa- ajalla? Oon kavereitten kans ja silleen. Harmillisen harvoin tulee nykyään vietettyä aikaa perheen kans=(

Meinaatkos mennä armeijaan sitte ku aika tulee? Mä en oo varma vielä, mut tuskimpa mä aion.

Kui usei kännäät? Tosi harvoin, ehkä kerran vuodessa. Mun mielestä juomisessa vaan juomisen takia ei oo mitään järkeä.

Mistä saat rahaa sun vaatteisiin, koruihin yms? Porukoiltahan niistä enimmät tulee.

Käytkö töissä, missä? Teen joskus aina hommia isännälle ku on aikaa.

Mikä sun horoskooppi on? Härkähän se:)

Sun lemppari pikaruokala: Hesburger! Tai no Mäkin team boxit kyl houkuttelee kans(;

Minkä värinen hammasharja sulla on? Sininen:D

Ottaisitko tatuoinnin, millaisen? Voisin ottaa jonku pienen, ei mitään liioiteltua, esimerkiks ranteeseen.

Jos sun pitäis ottaa lävistys, minkä ottaisit? Ottaisin varmaan kulmalävistyksen.

Mitä kieliä osaat puhua? Suomea, Ruotsia ja Englantia. En mitään erikoisempaa:D

Mitä mieltä oot uskoon tulemisesta, uskosta tai/ja ylipäätään kirkon touhuista esim. homojen avioliitosta? No mun mielestä uskoon tulemisessa ei oo mitään vikaa, tai siis oon itekki silleen "uskossa", mutta en kuitenkaan oo mikään sellanen yliuskonnollinen:D Ja mun mielestä homoilla pitäis olla just samat oikeudet ku heteroillaki. Ja muutenki, ketä oikeesti kiinnostaa että kummasta sukupuolesta kukakin on kiinnostunut..

Kuvaile itseäsi kolmella sanalla? Ailahteleva, (kohtalaisen)reipas, syvällinen

Haluaisitko asua jossain muualla kuin Suomessa? Entä muulla paikkakunnalla, kuin omalla paikkakunnallasi? Haluaisin todellaki asua muualla kuin Suomessa! Mun salainen haave onki ollu vaik kuinka kaun Lontooseen muuttaminen..:D Ja jos se ei onnistu, ainakaan vielä, niin haluisin kyllä muuttaa pois Kokkolasta. Tietenkin tärkeimpien ihmisten kanssa, jos mahdollista:)



Mikä on kaunein silmien väri? Semmonen jäänsininen on aivan ihana.. Mulla tosin on jotku vaaleenvihreet mutta joo:D

Oletko allerginen millekkään? Oon siitepölylle allerginen, ja saan siitä hirveet oireet keväällä ja alkukesästä:D

Oletko omasta mielestäsi hyvännäköinen? Noh, jos totta puhutaan nii en nää itteeni mitenkään hyvännäkösenä tai mitään.


Ootko kuullut joiltain ihmisiltä negatiivista kommenttia sun tyylistä muualla kuin blogissa? Kuulen päivittäin, enemmän tai vähemmän huuteluu oikeestaan missä tahansa liikun. "HOMOOOOOOO" -huutoja tulee päivässä ehkä 5? Koulussa paljon enemmän. IRC-Galleriassa kans tulee paljon negatiivista kommenttii, mut oikeestaan enemmän positiivista, jopa.


Onko sulla hyvä itsetunto? Ei mitenkään erityisen hyvä.


Tietääkö sun kaverit sun pitävän tämmöstä blogia? Tietäähän ne, ainaki useimmat.


Onko elämäs sun mielestä mielenkiintosta? On se silleen aika:D Toivottavasti muuttuis vielä mielenkiintosemmaks lukion jälkeen ku lähen muualle opiskeleen.


Joku random muisto lapsuudesta? Se kun mun pikkuveli ollessaan n. 5vuotias  (ja mä siis 6v) keräs kaikki voimansa yhteen ja nosti ison kiven jonka heitti mun päähän..:D


Tyhmin/hölmöin asia mitä oot tehny? Tuolla ylempänä on jo oudoin asia minkä oon tehny, mutta hmm.. Ehkä hölmöin asia oli ku pöllittiin jostain pellolta VILJAA ja myytiin sitä kottikärryssä kaikille naapureille:D Se siis tapahtu 6- vuotiaana.. 


Kadutko jotain tekoja ja jos kadut, niin mitä? Kadunhan mä moniakin tekoja, mutta niitä en ehkä tähän blogiin pistä.


Miks pidät niin usein laseja päässä? Mä en oikeestaan tiiä, kesällä se on vaan sellanen "tapa" :D


Farkkutakki, farkut ja korvakoru JC
Vaarinpaita ja kaulakoru H&M
Kengät Lacoste
Jos luit tän kokonaan sanasta sanaan, onnittelut:D

5 kommenttia:

  1. sä oot kyl hyvännäkönen! (=

    VastaaPoista
  2. Yhdyn kyllä edelliseen kommenttiin:)

    VastaaPoista
  3. toivottavasti et ota ittees noita homo huuteluja !! koska oot niin sulonen ja tyylitietonen jätkä et huh :Ooo oon kade sun tyttökaverille ;pp <3

    VastaaPoista
  4. aww oot nii söpö <3

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Voi kiitos:)

    Janni: =)

    Anonyymi: Hehe, en mä niitä sillee ota itteeni:D Porukka on vaa nii kapeekatseista että totajoo.. Ja voi kiitos(=

    Anonyymi: Tääänks<3

    VastaaPoista