keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Lil´ bit of black and white, in the twilight

Tosiaan, kuten ehkä joku on huomannukki, mun blogi oli tässä jonku aikaa poistettuna. Se johtu siitä, että yksinkertasesti koin tänne tulevan paljon enemmän negatiivista kuin positiivista palautetta, eikä siks huvittanu enää bloggailla. Mut sitte monet alko kyseleen blogin perään, ja mulle tuli fiilis, et eihän se haittaa vaik kaikki, tai suurin osa tästä ei pitäiskään, muutama lukija riittää. :) Että iso kiitos teille jotka jaksatte tätä lukea! <3


Mun päivän asu oli KERRANKI ees suhteellisen kesäinen. Oli tosiaan vähä hämärää jo iltakymmeneltä, joten kuvat on vähän huonolaatusia. :(




Aurinkolasit, rannekorut ja shortsit H&M
Paita JC
Kaulakoru Antti Asplund
Kengät Lacoste
Laukku Fred Perry
Ps. Laitoin tänään tilaukseen Asokselta erään kivan laukun (;

9 kommenttia:

  1. hehheh minä luen arvaa kuka :O

    VastaaPoista
  2. hei hyvä että jatkoit tätä! (=

    VastaaPoista
  3. Aaa! ei saa lopata blogin pitämistää. ): ei nyt eikä koskaan. >) muttaaa!!! SE HYMY!

    VastaaPoista
  4. Älä unohda, että sulla voi olla myös lukijoita, jotka ei julkisesti halua lukea kuten minä! :D Ja ihana toi koru <3

    VastaaPoista
  5. Anonyymi 1: Öää en kyl tiiä:D

    Anonyymi 2&3: Jep:)

    Santeri: Hehee, niimpä(;

    KikiGabriella: Hehe:)

    Honeymelon: No nyt oon tääl taas ja voit seurailla mun turhuuksia päivät pitkät<3 .........se hymy:D:D:D TULEE !

    Anonyymi: Heh, en unohda:)) Jaja kiitoksia! <3

    VastaaPoista
  6. karseeta käys puntilla kukkakeppi

    VastaaPoista