tiistai 5. heinäkuuta 2011

Denim here, denim there, denim everywhere

Huhhuh, jos haluatte tietää mikä EI ole paras mahdollinen asukokonaisuus kuumalle kesäpäivälle, ottakaa musta mallia:) Pukekaa farkkupaita ja sen päälle neule+ kokopitkät farkut. Takaan että tulee kuuma. Tukahduttavaa tunnetta voi lieventää käärimällä hihat sekä lahkeet. En kuitenkaan tätä asua suosittele. :D






Neule Lacoste
Farkkupaita JC
Farkut
Tiger of Sweden

Kengät ja rannekorut H&M

Ja tällasena turhana btw-juttuna, MITEN mun hiukset vaalenee nykyään vaan? Ne ei oo enää vaaleenruskeet joissa on tummanruskeita raitoja, ne on nyt blondit joissa on vielä blondimpia raitoja? Ja kyllä, tiiän et aurinko vaalentaa hiuksia, mut ei kai se noin paljo niitä voi vaalentaa? Vai voiko.. 


Aika hassua, ennen ku mulla oli oikeen peroksidiblondit hiukset, olin aina kauhuissani ku juurikasvua alko näkymään ja soitin heti kampaajalle paniikissa ja varasin uuden värjäysajan.. Pitäiskö nyt soittaa kauhuissaan "MUN HIUKSET ON BLONDIT MITÄ TEEN!?!?" Okei, no, ehkei.


Ja loppuun viel biisi, jonka kaikki varmasti on kuullu, mut mihin oon vieläki ihan rakastunu<3



10 kommenttia:

  1. Luv ur hair m8! -johnny:)

    VastaaPoista
  2. Toi laurin heavy on ihana biisi vaikkakaan ei ole levyn parhaimpia biisejä :)

    VastaaPoista
  3. Uskon että oli kuuma.. Itse suosittelisin shortseja käyttämään.

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Thx man!:)

    Sini: Heh nii onki!:) Mut mun mielest tää kyl kuuluu niihi levyn parhaimpiin(;

    Anonyymi: No eihä aina jaksa shortseja pitää?:D

    VastaaPoista
  5. Ihana blogi :) mut miks en nää sua koskaa kuvis hymyilemässä? Ois kiva nähdä vähän ilosempaa kuvaa :D

    VastaaPoista
  6. Julia: Kiitoksia:) Jaja no itse asias sitä en tiiä mäkään:D Jotenki luontevampi olla hymyilemättä=p No mut tosiaaaaaan, oon sen verran monelle luvannu hymykuvan et kyl se tulee..:)

    VastaaPoista
  7. onko vielä murrosikä tullu, kun ei ole säärikarvoja?

    VastaaPoista
  8. eikö anonyymeillä oo mitää muuta tekemistä ku mollata kaikkia? pitää olla kyllä aika paska elämä nuilla anonyymeillä ku nui haukkuu.. :D

    VastaaPoista
  9. felicia: Vooi kiitos::) jaja samaa oon miettiny ittekki, en kai mä ny niitä noin paljoo häiritse:D

    VastaaPoista