lauantai 2. heinäkuuta 2011

Dancing in the dark

Onko kukaan lukenut tästä Tukholmassa avatusta sukupuolineutraalista esikoulusta? Mun mielestä mahtava idea ruotsalaisilta! Tämmösen avulla saadaan niitä ennakkoluuloja vähennettyä ainakin tän seuraavan sukupolven osalta. Tosin musta jotenki tuntuu että Suomessa tällasta ideaa ei hyväksyttäis? Vanhempi sukupolvi ois kauhuissaan tällasesta ideasta, ja osa tietenki meistä nuoremmistaki.. Joka tapauksessa, itse uutinen löytyy täältä.

Eilen heräsin hirveeseen pääkipuun ja pahaan oloon, ja päätin etsiä kuumemittarin, joka sitten mittaamisen jälkeen näytti 37,6. Olin ihan masiksessa ja koitin etsiä kaikkia mahdollisia särkylääkkeitä, mut onnistuin löytään vaan yhen Panadolin.. En aikonu jäädä kotiin kuitenkaan, koska piti olla biitsipäivä, kuten olikin. ;) Otin sit rannalla kolme Burana 400:sta, niin olo helpottu. Mä en tajuu miten voin sairastuu tämmösessä helteessä....?


Asiasta toiseen, toissapäivänä tungin päälleni ehkä vähän turhan kuuman asun, asteita oli kuitenkin reilu +25.. Asu sisälsi taas MUSTAA ja VALKOISTA, mun pitäis oikeesti opetella sitä värien käyttöä, ku sehän tän kesän isoin juttu on..


Joka tapauksessa, asu näytti siis tältä:




Kauluspaita, kengät ja aurinkolasit H&M
Farkut, rukousnauha ja ristirannekoru JC
Vyö Gant



9 kommenttia:

  1. ootkos ihan hetero ? :) mä oon kauan halunnu kysyy ton kysymyksen mutten oo kehannu, enkä haluu loukata tolla kysymyksellä mitenkään.

    VastaaPoista
  2. miten saat sun hiukset noin:o

    VastaaPoista
  3. Siis milla tavalla se koulu on sukupuolineutraali?

    Ja kiva asu, vaikka eieieii, kesällä ei SELVIÄ noin kuumissa vaatteissa :D

    VastaaPoista
  4. OMG oikeesti noita "anonyymejä". -.-

    Ihailen sua koska annat asian olla etkä ota ittees mut mun meni hermot noita kommentteja selaillessani. Eikö ihmisillä oikeesti oo mtn kunnioitusta muita kohtaan tai mtn? Säälittävää.

    Mun mielestä sulla on ihana tyyli ja blogi muutenki. Ihanaa että ihmiset panostaa pukeutumiseen ja siinä suomalaiset jätkät sais ottaa sust mallia.

    -j

    VastaaPoista
  5. Älä nyt vaan sano et otit ne kolme buranaa kerralla tohon 37,5 kuumeeseen! Kakskin kerralla on tollaseen liikaa ellei sit toleranssi oo niin korkealla ettei grammanenkaan enää tahdo toimia, epäilen...

    Paljon olen elämässäni törmänny buranan liikakäyttöön. Tyypit luulee monesti et pieneenkin vaivaan tarvii vähintään sen grammasen vaikka tosiasiassa sillä nelisatasellakin saa pikkukuumeen tai päänsäryn pois. Oikeasti ikävän pahat kivut onkin sit aivan eri asia.

    Sulla on tosi kiva blogi, ja oot tajunnu sen et tyylikäs ei tarkota aina kahensadan hintalappua! Ja oot muuten syötävän söpö jätkä!

    Terv: 19v poika

    VastaaPoista
  6. Kiva asu, mut veikkaan et aika kuuma... :)

    VastaaPoista
  7. oot muuten jees mut tekisit jotai hiuksilles, toi kampaus saa sun pään näyttää aika vääristyneen muotoselta oooo: ei mut muuten lukisin tätä for realtz :DDD:D::DD oot tosi sulonen

    t. loviisa

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: Oon mä..:D I think so :o Jaja et loukannu mitenkään:)

    Anonyymi: Kiitoksia:)!

    Anonyymi: Hmmmmmmmmmmmmmm no mä teen hiuspostauksen joskus ku jaksan..:D

    Anonyymi: Siis esimerksiks se henkilökunta ei erottele lapsii "pojiks ja tytöiks" vaan kaikkia kutsutaan "ystäviks". Ja siel lapsil ei oo mitään sukupuolirooleja. Lue toi uutinen ni saat lisäinfoo:)

    Anonyymi: Niimpä:D Mut onhan niitä mukaviiki anonyymei:) Ja no en jaksa enää välittää sellasist kommenteist, koska kuulen semmosta ihan joka päivä, blogissa, galtsussa ja oikeessa maailmassakin. Heh voi kiitoksia, sait mut hymyileen:)

    Anonyymi: Noo valitettavasti otin ne kerralla.. Koska mua ärsytti ku olin kuumeessa ja oli paha olo, ja en sit ajatellu pidemmälle et kannattaakohan näin monta ottaa ja niin. Mut pidän mielessä seuraaval kerral ton!

    Ja voi kiitoksia! :)

    Anonyymi: Noh, olihan se tosiaan aika kuuma.. Mut anyways kiitoksia:)

    Anonyymi: Vääristyneen muotoselta? Tarkotatko isolta:D? Jaja kiitos:)

    VastaaPoista