sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

Confirmation party

Mun piti tänään herätä 7:45 et kerkeisin kirkkoon, sillä tänään oli Maijan konfirmaatiopäivä. (; Tuotti hiukan vaikeuksii kyllä, ku menin nukkuun joskus viiden jälkeen, syystä että eilen vietettiin mun tädin häitä. Laitoin tietenki kellon herättään, se herätti tasan 7:45, nousin sängystä, suljin herätyksen, ja päätin istahtaa hetkeksi tuolille. Sit yhtäkkii äiti huutaa: "AXEL HERRANJUMALA OOTKO SÄ NUKKUNU KOKO YÖN TOSSA!?" En tajunnu yhtää mistää mitää. Tajusin sit et tosiaan, olin nukahtanut... Otin kännykän pöydältä katsoakseni kelloa, olin ihan varma että se on tyyliin 10:40 ja oon myöhästynyt kirkosta täydellisesti.. Mutta ONNEKS se oli vasta 8:16! Äiti pelasti mut! :D

Kirkossa oli ihan hirveen kuuma, puku päällä, ja ulkona lähelle +30 astetta lämpöä.. Itse rippijuhlissa oli sitten aika mukavaa, tosin sielläkin oli vähän kuuma, mutta mitäpä siitä:D Olin jopa niin fiksu etten riisunu puvuntakkia kertaakaan<3

Jotkut lukijat taannoin toivoi kuvaa Maijasta, tässä se nyt sit vihdoin on:D

LOVE U! ♥♥
PS. Muistakaahan laittaa vielä kysymyksiä edelliseen postaukseen:)

11 kommenttia:

  1. oi, oottepa söpö pari ! ja tyksin noista sun hiuksista :)

    VastaaPoista
  2. milla ja katsku: Vooi paljon kiitoksii molemmille(== !

    VastaaPoista
  3. Söppänät. :3 ♥ ootte ihana pari. :)

    VastaaPoista
  4. Kiira: Voiii paljon kiitoksia:))♥

    VastaaPoista
  5. mikä "nainen" on voinu suhun retkahtaa? t. Vekke

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: No empä rakas Vekkeseni tiedä:O

    VastaaPoista
  7. vittu onko sulla silmiä pääs vai ootko muuten vaan sokee kun et huomaa peilistä katsomalla et näytät ihan homolta!!!!!!

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: Nii sitte? Jos näytän susta homolta ni sit näytän. Oon vaan oma itteni enkä ala mitenkään muuttumaan muitten mielipiteitten takia.

    VastaaPoista
  9. olisimpa sun tyttöystäväs paikalla... :pp

    VastaaPoista
  10. komppaan edellistä! tosin olen poika.. ;)

    VastaaPoista