tiistai 14. kesäkuuta 2011

Love can be such a lovely torture

Huomasin tänään, et mullahan on teitä lukijoita rekisteröityneinä jo 57! En ois ees voinu kuvitella et näin monta kiinnostaa mun elämä.. Kiitos teille! <3 :)

Toissapäivänä kuumuus yllätti, ja en voinukkaan pitää koko päivää asua, jota olin suunnitellut pitäväni. :D Onneks mulla oli laukussa mukana toinenkin asu, koska melkeempä tiesin, et niin tulis käymään et joutuisin vaihtaa kevyempään asuun. Tosiaan, asteitahan oli +29. :D 

Asu piti sisällään seuraavaa:





Aurinkolasit Ray-Ban
Paita ja farkut JC
Kaulakoru ja käsikorut H&M
Kengät Lacoste


Tossakin tuli vähän kuuma oikeestaan..

Sain tänään taas todistaa sitä ihmettä, kun miespuoleisena henkilönä et löydä vaatekaupoista YHTÄÄN MITÄÄN, ja joudut katsoa kun naispuoleiset henkilöt kantavat vaatteita kaksin käsin kassalle.. Noh, löysin mä jotain:
Hattu lähinnä alempana olevia henkseleitä ajatellen.

Kiva beige neuletakki :)

Lasit, jotka heti näkiessäni tiesin ostavani :D 

Samanlaiset kuin aiemmin ostamani henkselit, mutta valkoisina.

Sitten suunattiin JC:hen, josta sitten teinkin löytöjä. :) Ja kyllä, nää kaikki korut on naisten osastolta, ettei kenenkään siitä tarvitse huomauttaa. Jos joku poika tätä lukee, hän luultavasti tietää että koruvalikoimat pojille ovat uskomattoman surkeat..
2 hopeista ristikorvista ja kultainen ristirintaneulajuttu(?)

Hopea/musta siisti rukousnauha ja mun mielestä yksinkertasesti TÄYDELLINEN rannekoru..

Elikkäs tollanen metallinen köysi. Tähän tykästyin heti ensisilmäyksellä :)

Varmaan joku pani merkille, että tykkäilen melkolailla risteistä?:D

14 kommenttia:

  1. vähänkööö kivoja nuo korut:)) oot söpö(;

    VastaaPoista
  2. ootko tyttö:DDDDDDD

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Ihan totta, miesten puolella on aina huonot valokoimat, tai sit ne korut on tyyliin nahkapala jossa on kolme puuhelmeä :D

    VastaaPoista
  5. Iteki tykkäilen risteistä :)
    Tykkään tost rannekorusta ja lätsästä.

    VastaaPoista
  6. Okei. Oon lueskellu tätä sun blogia muutaman kerran sen takii, ku oot stalkannu mua galleriassa (XD) ja oon tullu siihen tulokseen, et tää sun blogi on hyvä ja mä todellakin arvostan sitä, että vaikka sä ootki saanu ihan helvetin paljon paskoja kommentteja, sä et oo luovuttanu ja tyyliin poistanu tätä. Nostan todellaki hattua sulle. :)

    Enkä mä ymmärrä puoliakaan noista Anonyymeistä, jotka vinkuu sitä, et tän pitäis olla H&M -blogi. Vitut, sähän saat ostaa vaattees ihan mistä haluat ja voin vaikka veikata, että suurin osa suomalaisista shoppailee H&M:llä. Samoin nää Anonyymit.

    Sit nää "ootko homo?", "seurusteleks pojan kaa?", "ootpa siima" -kommentit. Antaakaa mun nauraa. Ensinnäki, sä oot 16v. Ei sun nyt vittu mikään fitnessbody tarvi viel olla. Ei todellakaan ja mun mielestä oot tollasena just hyvä. Ei jokasen tarvi käydä nostaan punttia salilla.

    En todellakaan tiiä, että mikä suomalaisia vaivaa, ku ne näyttää pitävän erilaisuutta niin kamalana asiana. Vissiin meidän kaikkien pitäis pukeutuu tuulipukuun ja olla harmaita, niin kukaan ei valittais. Mut eiks elämä ois sit aika tylsää?

    Mutta joo, jatka samaa rataa. Oon ylpee susta. :)

    ps. http://tyttoraidallisessapyjamassa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Onko sulla huulikiiltoa tossa seepiakuvassa?

    VastaaPoista
  8. Vittu mikä hinaaja. Te trendihomothan olette hyvin "humanisteja", koette olevanne "hyviä ihmisiä", voivottelette kehitysmaiden kurjuutta jne... eikö totta? Sinäkin olet aivan varmasti.

    No - oletkohan sinä vitun aivokääpiö homo koskaan ajatellut missä ja millaisella palkalla nuo sinun ihQ!!:t H&M-killuttimesi tuotetaan?
    (ei sillä että minua kiinnostaisi heidän olonsa, valaisen vain sinua kuinka tyhmä olet)

    Ja nimim. "Eepu"
    Olet nykyajan typerä feministi-liberaali huora.
    Mene lutkuttamaan neekerin kullia (sitähän sinä haluat) ja pumppamaan strap-on kyrvällä jotain homokaveriasi perseeseen. Olet vitun tyhmä lunttu.

    Ei mulla muuta.
    T: Kikki Hiiri

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: Kiitoksia:)

    Anonyymi: Toki?

    Santeri: True that:D

    Mangusti: Heh, muaki ristikorut vaa houkuttelee luokseen..:D

    Eepu: Heh kiitoksia:) Jaja jos poistaisin tän, ni sehän ois tavallaan luovuttamista, ja nää Ylilaudan anonyymit "voittais" tavallaan:D Niimpä, aattelin samaa.. Joillaki on vaa jotai henkilökohtasesti H&M vastaan? Vaikka kaikki varmasti näkee ettei kaikki mun vaatteet oo H&M:D Pitää vaan väkisin vinkua.
    Ja niimpä, musta ei ees oo sillee mitää järkee bodaa 24/7 vaan sen takii et voi näyttää jollekki kaverille lihaksiaan. Ja ihan honestly, tunnen paaaaaljon tyttöjä joitten mielestä liiat lihakset on vaan ällöttävii, elikkä jos joku bodaa sen takia et "sais naisia" niin totanoin..:D Kyllähän tietysti jotku tykkää.
    Ja oon just samaa mieltä, jossai keskusteluohjelmissa itketään et nuoret ryhmittyy eikä uskalla olla yksilöitä eikä erilaisia kuin muut. Mistähän tämä johtuu?:D Sitä voi miettiä katsellessaan alempaa anonyymi "Kikki Hiiren" kommenttia.. Lapsellista.

    Anonyymi: Ei oo, en käytä:D Aurinko heijastaa=P

    anonyymi: Heti ensimmäisen lauseen luettuani mulla tuli mieleen et minkä takia säki noin vihanen oot? Ensinnäkin, sun on turha tulla itkeen et oon "hinaaja", se on aikalailla turhaa mun mielestä? Koska en oo, edelleenkään. Itse asiassa en aattele olevani hyvä ihminen, oonko jossain vaiheessa sanonu niin?

    Ja tiedän kyllä, mutta mitä mä sille voin tehä yksinäni? En mitään. Kyllä mua lapsityövoima ärsyttää ja se on väärin, mutta ei se mua silti estä niitä vaatteita ostamasta. Sori vaan jos kuulostin jotenkin karkeelta..

    Ja tää on just tätä, tällaset anonyymit kommentoijat hyökkää heti niitten kimppuun jotka vähäki puolustaa mua? Ja toi on todella säälittävää..

    pena: En. Sama jätkäkö siel kirjottelee kokoaja:D?

    VastaaPoista
  10. Ihania nuo siun ristikorut, itekin haluisin omistaa niitä enemmän mut joko en oo löytäny tai ooon vaa laiska etsimään? :)

    VastaaPoista
  11. Kait sää tajuat että NORMAALIssa suomalaisessa yhteiskunnassa naisten koruja käyttävät,muotia seuraavat.. jne. "miehet" leimataan armottomasti homoiksi sun muiksi neideksi joten ihan turha on valittaa ja selittää että "en oo homo" tjms. koska annat sellaisen vaikutteen -.-

    Ps. Nolaat vain itsesi, lopeta ajoissa, hyviä ihmisiä on aina vähemmän kuin pahoja..

    t. anonyymi

    VastaaPoista
  12. Mä oon lukenu näitä postauksii ja kommentteja ja nää haukkuvat anonyymit ottaa mua päähän vaik ne ei mua haukukkaa.:D Mut mikä siinä on ongelma et joku jätkä haluu pukeutuu hyvin eikä haluu kuuluu massaan jotka liikkuu aina hupparissa ja verkkareissa? Jos jotai haittaa nii onko se sitte pakko sanoo ääneen tai kertoo netissä?

    Ja mä muuten tykkään tästä sun blogista, älä anna haukkujien lannistaa sua! (:

    VastaaPoista
  13. Runotyttö: Hehe kiitos:) Ja löytyyhän noita ku käyt vaan tonkimassa eri liikkeitten koruhyllyjä;)

    Anonyymi: Kyllä mä sen tajuan, en mikään idiootti oo:D Kyllä mut leimataan homoks, jep, mutta mulla on tyttöystävä niin kyllä mä voin selittää että EN OO HOMO? Nolaamisesta en kyllä tiiä:D

    huoh: Niimpä, se tässä Suomessa onki vikana:D Täällä muka on korkealle arvostettua erilaisuus, ja oikeen kehotetaan olemaan rohkeasti oma ittensä, ni mitä siitä sitte saa palkaks? Jep, vittuilua:D Mut en mä ainakaa itteeni semmosen jutun takia ala muuttamaan:) Ja voi kiitoksia, ja en anna:)

    VastaaPoista