lauantai 4. kesäkuuta 2011

It's time to dance, dance, dance

 Elikkä joo... PERUSKOULU OHI!!! Iha jees vai mitä :)? 

Pesin sen rusetin eile illalla, ja tuntu vähä epätoivoselta, ku se oli ihan läpimärkä ja sen piti kuivuu 9 tunnissa.. Ryntäsin heti aamulla kattoon et onko se kuiva, ja jos ei ois ollu, ni mun varasuunnitelma oli lähtee ostaa uus kravatti/rusetti+ taskuliina...:D MUTTA, onneks ei tarvinnu, se oli kuivunu täydellisesti:) 

Mun juhla-asu oli aika tumma ja se näytti tältä:


Puvuntakki ja -housut Boss
Kengät Vagabond
Kauluspaita H&M
Rusetti Lanvin for H&M
Taskuliina Halonen

Nonii, eipä kai mulla muuta, mun puolest mahtavaa kesää kaikille ja varokaahan poliisien tehovalvontaa tänää(;

16 kommenttia:

  1. vooi ku soma rusetti ((: muista sääki kuule varooo niitä polliiiseja :D:D:D:D

    VastaaPoista
  2. Hyyi, oli maailman kauheimmat päättärit. Tuli itkettyy ko hullu. Mut hei, toi sun rusetti on ihana. cx harvalla tollasii.

    VastaaPoista
  3. mä aion iskee sut vielä, että pidä varas ;) oot järjettömän sulonen (:

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Täänks ja muistin varoo(;
    Honeymelon: Nojoo oliha se vähä haikeeta=/ Mut elämäs pitää edetä:) Ja kiitoksia(=
    Anonyymi: Kiitos=)
    Anonyymi: Pidän(; Hah kiitos:)

    VastaaPoista
  5. musta yrität jotenki matkia söpön ( http://onelifeshopit.blogspot.com ) tyyliä..

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Tiiän söpön ja sen tyyli on kyl aivan erilainen:D Ja jos meinaat hiuksia ni oon laittanu ne tollee about 4vuotta.

    VastaaPoista
  7. voii ihania kuvia :) ja tykkään sun blogistas hirmuisesti ^^ !- leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. vittu xdd jätkä leikkii jtn mallia xd

    VastaaPoista
  9. Derya: Voii kiitos:)! Sunki blogi on kiva:) IHANA tää asu!:o http://leave-world.blogspot.com/2011/05/malminkartano.html
    tereer: OMFG..:o JÄTKÄ HEI! Nää on vaa asukuvia.

    VastaaPoista
  10. uuuu sulone ootku mikä!!! kannattaavaan nyt kirjotella ahkerasti tänne !! lukioita kyllä löytyy ;)) <3

    VastaaPoista
  11. Anonyymi: Heh kiitos:) No kiva että näinki päi, noita vihaajiaki löytyy kyl..:D

    VastaaPoista
  12. IMO, puku on liian löysä, kuten myös puvunhousut jotka ovat myös liian pitkät. Rusettikin on omaan silmään liian iso. Toivottavasti et ota pahaksesi, pelkkä oma mielipiteeni. :) Hyvää kesälomaa sulle jne!

    VastaaPoista
  13. Ei oo totta, sä olit länkkärissä! :---D Oisha se pitäny tajuta, ilmankos näytit nii tutulta.

    VastaaPoista
  14. Anonyymi: Noo ton pienempää kokoo ei Bossilt saa, enkä jaksanu hirveesti alkaa tilailemaa netist jotain uberpientä kokoo, ku oon aika pieni:D Tai no laiha. Mut kiitos, samoi sulle=)!
    Piiz: Nii olinki:D ..siis tota oliks säki vai?:D

    VastaaPoista
  15. Mä en oo hullu tai mitään, oon fruittari. Nauran varmaan kippurasa ja hypin hullunlailla kun omat päättärit koittaa kevääl (:: haluun vaan eroon niistä kaikista kusipäistä ... -.-

    VastaaPoista