keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

HAIR HAIR HAIR, SPRAY SPRAY SPRAY

Kokeilin tänään TRESemmen Freeze Hold lakkaa, sitä kehuttiin ja ostinpa sitä sitten kokeillakseni, onko se todella niin hyvää. Kyseinen lakka TODELLAKIN ylitti odotukseni! En tiiä miten, mut haistan jotenki jo lakan hajusta et onko se hyvää vai huonoa, ja totta puhuakseni tää TRESemmen lakka tuoksui ihan peruslakalta, joten arvelin että sitä se onkin, mutta kokeilin silti sitä hiustenlaitossa.. Ja uskomatonta, sain hiukset laitettuu paljo nopeemmin tällä aineella, joka tarkottaa sitä että sitä lakkaakin meni paljon vähemmän ku yleensä:D Yllätyin positiivisesti. :)  Tätä ennen oon siis käyttänyt Tigin Masterpiecea, tosin se saattaa nyt vaihtua tähän.. :D


Tää itse lakkapullo on suoraan sanottuna RUMA, se näyttää enemmänki joltain spraymaalipurkilta..? Mut tässä on sit kai panostettu enemmän sisältöön?:D


Näin ihan btw, mä oon totta puhuakseni TODELLA vaativa lakan käyttäjä, lakan jota käytän, pitää antaa tarpeeks tukea, pitävyyttä, tuuheutta ja kiiltoa, ilman että hiukset näyttää tahmasilta. Useimmat varmaan kuitenki tietää ettei näitä kaikkia voi saada samalla kertaa:D Tai riippuu tietysti myös omista hiuksista.


Joka tapauksessa suosittelen kaikkia kokeilemaan kyseistä tuotetta ! :)

24 kommenttia:

  1. Paljon toi lakka suunnilleen maksaa? :)

    VastaaPoista
  2. mulla on samaa lakkaa ja se on oikeestikin hyvää, harmivaan et mun lakka on jo ihan lopussa, pitääki hankkii uus pullo!(:

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Perustelut?

    Anonyymi: Se maksaa noin 8 euroa, ei siis mikään kallis:)

    Pauliina: Jep niin on:) Jaja no siitä sit vaan kauppaan;)

    VastaaPoista
  4. okeii oon lukenu sun blogin useimmat postaukset nyt, tänä iltana blogin löytäneenä ja risut ja ruusut tulee tässä; toivottavasti otat ne vastaa rakentavasti ja kelailet asioita :)

    on mukavaa löytä poika joka kattoo mitä pukee päälle, rakastaa shoppailua ja muotia. ite oon kutakuinki myös tämmöne. mut ongelma on se että (jos) olet hetero, sun look paistaa valitettavasti jotain muuta :/ huivit, naisten housut ja vaatteet tekevät tämän. hyvin voi pukeutua ihan miestenosastojen vaatteilla; ihmiset leimaa sut paljon helpommin ku näkee naistenostastolta ostettuja vaatteita. tästä päästään siihen mikä pännii mua pahasti: sun kaikki lookit on abaut jc&hm productia. ei siinä mitään, itekki ostan näistä paljon vaatteita mutta jokaikinen vaatekappale on jommastakummasta liikkeestä ja se kertoo että sulla on vielä vähän oma persoonallinen maku vaatteiten suhteen hakusessa :/ kannattaa tehä reissuja lähikaupunkeihin ja vaikka oman kaupungin muitakin kauppoja kuin hm ja jc kantsii räpeltää läpi. esim. seppälässä, stadiumissa, ja erilaisissa nettikaupoissa on myös paljon kivoja vaatteita.

    eli tiivistettynä; vähennä naistenpuolelta ostettuja vaatteita, osta enemmän vaatteita muista kaupoista ja kato huokuuko sun olemuksesta oikeesti sun suuntautuminen, nää asiat häiritsee mua henkilökohtaisesti eniten.

    sitten muihin kysymyksiin; mitä mieltä oot purkkareista? ne varmasti täydentäis sun lookia, samoin korkeavartiset tennarit. (jos ei (:O) ole tietoa sanasta "purkkari" - googleta)
    ite ostin virosta 10e kenkäkaupan loppuunmyynnistä mustat tommoset ja oon täysin rakastunut <3

    anteeksi anonyymiteettini, mutta oma blogini on jäissä tällä hetkellä enkä näe mitään järkeä kirjoittaa blogitunnuksellani tähän. mutta toivottavasti kommenttini herättää ajatuksia sinussa!

    VastaaPoista
  5. Hahahaha ei vittu mikä homo!!!!

    t. Viljamin veli

    VastaaPoista
  6. jopa minä pukeudun sinua tyylikkäämmin, regards, aku hiiri

    VastaaPoista
  7. homo ::D:D:D: ei vittu ammu ittes mitä sun päässä liikkuu... wnb ragnar + rotta naama, homot vaatteet, homo ulkonäkö, muijatkin vaa kommentoi tähän sun säälittävyyden takia. fag

    VastaaPoista
  8. KERROTKO MITEN SUN KUUDESAISTI TOIMII KU PYSTYT HAISTAA LAKAN LAADUN?!?!!?! ITE OON PERUSTAMAS LAKAN HAISTAMOO JA OIS OK TIETÄÄ LOL XD XOXOXO

    VastaaPoista
  9. Kheheh, onnea vaan sullekkin ihanien anonyymien johdosta! Ja hiuslakka <3 ah. Mulla menee hulluimpina viikkoina pari pulloa, mutta nyt lomalla kun oon laiskistunut niin mulla on vieläkin sama lakkapullo kun ennen koulun loppua. Mä oon kauhea hiusmuotoilutuote- friikki, pitänee kokeilla tuotakin lakkaa! :) ja btw, lakan hajusta voi päätellä just lakan laadun! Siksipä kaikki kaupat rakastaa mua kun suihkuttelen jokaista putelia :). Mä en kehtaa mennä pitkään aikaan kampin hairstoreen kun suihkuttelin siellä viimeksi kuulemma liikaa...

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: Alotan tällä, että kuten täällä oon useesti maininnut, niin kyllä, oon hetero ja oon yhdessä fire-to-the-rain.blogspot.com -blogin Maijan kanssa. Ja siis kaikki saa kyllä ajatella mitä haluaa, ja luultavasti suurin osa ajattelee mun ulkonäön perusteella just näin, et olisin homo. Mutta se ei mua haittaa, en ala muuttaa itteeni vaan sen takia. :p

    Jaja no muuta en osta naistenosastolta kuin koruja, ja katon kyllä sillee etten mitään kauheen naisellisia ala ostamaan (esim jotain hirveitä glitterkoruja jne). Miesten osastolta, ainakaan täältä Kokkolasta, ei löydä yleensäkkään minkäänlaisia koruja. Ja jep, oot kyl oikeessa tossa jutussa.. Mun pitäis oikeesti käydä katsastaan näitä muitankin liikkeitä pitkästä aikaa.. Ja tunnen kyl melkeempä kaikkien nettikauppojen tarjonnat, ja mulla on paljo tilattuja vaatteita, mut en niitä käytä sen takia, koska ne on mun mielestä liian "tenuja". En siis meinaa sitä et nettikaupoista ei löytäis muitakin vaatteita, EI, vaan siis ite oon tilannu vaan sellasia vaatteita.. Nää mun WESCit, Sveat, Paul Frankit, BillaBongit yms ei vaan enää houkuttele:D

    Ja osasin ottaa tän rakentavasti, koska tässä ei toisteltu mitään esim "VITTU OOT HOMO TAPA ITTES" -tyylistä, koska useimmissa "rakentavissa" kommenteissa niin tehdään.

    Ja TOTTAKAI tiedän mitkä purkkarit, purjehduskengät, ovat! Mulla on sellaset sinisenä, ne on IHANAT! Tarkotus ois ostaa myös jostain mustana ja kenties muunkin värisenä, jotain kivoja olen ainakin naisten jalassa nähnyt beigenä, mutta en sitten tiedä miesten kenkävalikoimista, että löytyykö?

    Ja linkkaile toki blogisi tänne jossain vaiheessa!:)

    (Alemmille anonyymeille en edes vaivaudu vastaamaan, anteeksi vain)

    Santeri: Jep, nää on mahtavia.. Ylilauta<69 Heheh, sun pitäis tietää mun lakankäytöstä...:D Mulla menee lakkaa 1-2 pulloa viikossa, en vaan yksinkertasesti voi mennä MIHINKÄÄN hiuksilla, jotka ei oo laitettuna:D Ja kokeile toki:)! Ja niin voiki, nää anonyymit ei vaan sitä ymmärrä:( Heheh, aika hassua, mut mullekki kävi melkeempä noin just tuol Kampin Hairstoressa toukokuussa..:D

    VastaaPoista
  11. Kheh, ilmankos siellä on aina niin ärsyyntyneitä myyjiä.

    VastaaPoista
  12. HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! HÄVETTÄÄÄ ET TUNNEN SUT!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  13. PASKA TAPA ITTES!!!!! KUKAA EI KAIPAA TAI VÄLITÄ SUSTA RUNKKU!

    VastaaPoista
  14. tykkään sun blogista niin paljon!<3 oot nii håttis oox vapaa?:o<33

    VastaaPoista
  15. ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh<33333333333333333333333333333333333333333

    VastaaPoista
  16. ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) paneeeeeeeeh?

    VastaaPoista
  17. oot nii seksikäs ahhhhhh!!!!!!!!!!!!!! ootko mistäpäi? ite oon pietarsaarest mut tiiän et oon sun unelmies nainen:)

    VastaaPoista
  18. HÄVETTÄÄ KO OLIN SUNKAA SAMALLA LUOKAL!!

    VastaaPoista
  19. Miten sulle ilmestyy aina lisää tälläsiä kommentteja? :( Ihmisillä on ongelmiaMiten sulle ilmestyy aina lisää tälläsiä kommentteja? :( Ihmisillä on ongelmia

    VastaaPoista
  20. Ja mikä tätä vaivaa kun toi tuli pari kertaa ku kirjotin sen kerran? :)

    VastaaPoista
  21. Santeri: No empäs kyllä tiiä:D Ihmisillä on elämä ja sillee(;

    VastaaPoista
  22. Ihmiset jotka kirjoittelee tänne ala-arvoisia ja herjaavia kommentteja on oikeasti vaan kateellisia siitä, et sä uskallat pukeutua just, niin kuin itse haluat. Mä tuun aina tosi surulliseks siitä et ihmiset on näin kapeakatseisia. Ehkä se johtuu siitä et Kokkola on käpykylä ja et täällä ollaan niin ennakkoluuloisia. Uskalla vaan rohkeasti olla just se ihminen joka haluat olla!

    Kaupungilla näkee valitettavan harvoin massasta erottuvaa pukeutumista joten jokainen joka tuomitsee toisen pelkästään ulkonäön perusteella vois miettiä, mikä on oikeasti rohkeaa: Se että pukeutuu yleisen käsityksen mukaan hyväksyttävästi (lue: niin kuin massa määrää), ja haukkuu toisella tavalla pukeutuvia anonyymisti netissä, vai se, että pukeutuu muiden mielipiteistä välittämättä tyylilleen uskollisesti.

    Viha ei koskaan synnytä mitään muuta kuin lisää vihaa ja sitä on tässä maailmassa jo aivan liian paljon. Ihmiset ajatelkaa ennen kuin kirjoitatte asiattomia kommentteja, katsokaa peiliin ja miettikää haluatteko oikeasti itsellenne virallisen ääliö -leiman otsaan!

    axyyy: Pidä lippu korkealla!

    t: 16 v. tyttö Kokkolasta

    VastaaPoista
  23. Älä välitä noist anonyymeist ne vaan on tyhmii!! Uskalla olla sellanen kun ooot muista piittaamatta. Sulla on ihan varmasti paljon ihmisii jotka ihailee sun oma peräisyyttä mutta ne ei uskalla sanoo ku jotkut retardit vois käskee niitki tappaa ittensä!!

    ps. pukeudut hyvin ;DD

    VastaaPoista