maanantai 20. kesäkuuta 2011

Beautiful eyes, beautiful lies

Tänään meillä oli lukion tiedotustilaisuus luokittain, joka oli mun mielestä täysin turhaa, koska samat asiat on kerrottu jo vaikka kuinka monesti.. :D Kertauksen takia kai sitten.

Käykö teillekkin niin, että vaikka vaatekaappiin kertyy kokoajan lisää ja lisää vaatteita ja asusteita, niin silti päivä päivältä teidän on vaikeempi päättää tai ylipäätään kehittää teidän silmiä miellyttävää asua? Koska mulle käy niin melkeen joka päivä..:D Vaatekriisi? Se on yleensä syy siihen miks oon myöhässä kaikkialta. :D

Viime talvena päätin et en ala aamulla enää asua miettimään, mun pitää päättää se illalla. Syy oli se, että myöhästyin kolme viikkoa putkeen koulusta joka päivä, ja opettajatki alko sit huomautteleen ja kyseleen et mitä mä teen aamulla ku en koskaan oo ajoissa..:D "Päätän päivän asua ja laitan hiuksia" ei ois ehkä siinä tilanteessa ollu paras mahdollinen vastaus?

Eilen sain kuitenki jonkulaisen asun kasaan:





Neuletakki, vaarinpaita, kengät, aurinkolasit sekä käsi- ja kaulakorut H&M
Chinot ja vyö JC
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! =)

20 kommenttia:

  1. AWESOME MAN! ~ur lookbookfriend;)

    VastaaPoista
  2. mulla on tosissaankin sellainen kriisi että en tiedä mitä laittaa päälle vaikka vaatekaappi ei enää riitä vaatteille! ihan järjetöntä. >D sitten hokaan joka päivä että oho mulla on tollanenkin ja tollanen! ps. Se hymy ois edelleen kiva. )::

    VastaaPoista
  3. Hää, tuttu tunne :D Mäkin myöhästyin ihan liikaa syyn "kun piti laittaa hiuksia" takia :D

    VastaaPoista
  4. vittu että pistää vituttaan tommoset helvetin naistenvaatehomot

    VastaaPoista
  5. Osta huppari ja farkut, ja leikkaa kaljuks, nii ei oo minkään muotosta ongelmaa vaatteitten suhtee.

    VastaaPoista
  6. hyvät noi asut on aina sul kyl mitä oon blogiis kattonu! =)

    itel on kans kauheet vaatekriisit vaiks kaapit pursuu vaatetta =D.

    VastaaPoista
  7. itelläni on iha hirmusen iso vaatehuone täynnä tavaraa ja joka aamu mulla menee itteni laittoon tunti, joka sisältää max kymmenen minuutin meikin ja korkeintaan sen viiden minuutin hiustenlaittamiset - loppuaika kuluukin sitten sen asun kanssa :c yksinkertaisesti en osaa valita asua illalla, koska nukkuessa/aamulla tulee todellisia mahti-ideoita ja sitten kun ne vaatteet saa päälle, ollaan sillee hups ni ei tää käykkään näin ! sen on todella ärsyttävää ::D sit pahimmassa tilanteessa sorrun siihen, että väkisinkin pitää saada jotkut kivat vaatteet, jotka miellyttää silmää just sinä päivänä, annan bussin vain mennä ja sitten ajan vaikka piikillä myöhässä kouluun, kunhan vaan saa jotain kivaa päälle, ettei stressaa sitä asuaan koko päivää ja sitten menee ne opiskelutki ihan ohi :Dd mut tykkään ihan älyttömästi noist sun asuista ja ei se haittaa et oot huiviaddiktoitunu, se sopii sulle iha hemmetin hyvin !

    VastaaPoista
  8. mulla on aikas usein sama tunne tai no lähes joka päivä, että vaatekaappi pursuu vaatteita mut silti ei tunnu mikää mielyttävän :) ja oli muuten kamalaa olla lukematta tätä blogia yli viikon, oon tainu jäädä koukkuun tähän :D

    VastaaPoista
  9. Sama tunne kyllä D: mulla on oikeastaan vaan muutama vaate jota käytän oikesti, loput on melkein aina vaatekomerossa :D

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: Thanks man!(;

    Honeymelon: Heh mulla käy samoin joka ilta:D Ja sit niitä vaatteita tulee viel kokoaja lisää, mut silti tuntuu ettei oo mitään päällelaitettavaa..:D AINIIN, tosiaan, se asia pitää hoitaa (;

    Santeri: Jep, koulus ei ainakaa oikeen tykätä siitä syystä.. Ainakaa mun tapaukses:D

    perkele: Mikäs tossa asussa on naistenvaate?

    Anonyymi: Hyvä idea, mutta enpä taida :D

    iidaer: Kiitoksia:) Tuttu juttu..:D

    JJULIA: Heheh oon samas tilantees aika usein..:D Aattelen aamul sillee: "Jooooooo EN VARMAA lähe kouluu ennenko mun hiukset on hyvin!" Sit myöhemmin katon sillee: "Mun asu kusee...." ja vaihan vaatteit nii kauan et löydän asun joka mua itteeni miellyttää:D Ja SAMA, mua häiritsee iha hirveesti jos en tykkää vaatteist jotka mulla on päällä, sillo en pysty keskittyy mihinkää, enkä varsinkaa opiskeluu.. Jaja kiva jos tykkäät, kiitoksia:))

    jutta: Heh, niimpä.. Ai no kiva jos on joku koukkuuntunutki lukija;) Missäs sit olit ku et päässy lukemaan?:D

    ennaa: Mä taas koitan käyttää kaikkii mun vaatteita tasapuolisesti, mut ainahan se ei tietty onnistu..:D

    VastaaPoista
  11. Joni, what does the gaydar say about his powerlevel? ITS OVEr 9000!!!

    VastaaPoista
  12. mullaki on aina vaatekriisejä, sit aina päädyn siihe et samat vanhat roikkuvat mustat farkut, joku toppi tai iso t-paitaja joku huppari :D tai leggarit tms. :D et silleee.

    VastaaPoista
  13. mä olin unkarissa rippileirillä isosena eli ottamassa aurinkoo :D ja kiusaamassa nuorempia

    VastaaPoista
  14. Anonyymi: ...okei?

    bbbitch: Heheh:D No mä en ees omista huppareita joita voisin käyttää.. =/ Tai mun tyylisii huppareit ei oikee tehä kai?:D

    jutta: Aa, no mikäs sen hauskempaa(;

    VastaaPoista
  15. Hyväää!!;) hei tahon nikkist irkkiin ja kaveriksi! laittele vaikka mun sivulle tai jotain tai tähän jos ei pelota niin paljoa. >D

    VastaaPoista
  16. onko hienoo hieroo persettä seinään, ku normaalit miehet?

    VastaaPoista
  17. Honeymelon: Jjoooo lisääppä axyyy^ galtsust(;

    Anonyymi: Todellakin. Mahtava kokemus, kokeilethan itekin?

    VastaaPoista
  18. oot niin söpö ja ihanan tyylikäs <3

    VastaaPoista
  19. Toi sun toka kuva oli MEGA smegxikäs, kasvata viel tisut ja hiukset niin kukaan ei erota sua tytöstä(saisit ainakin paljon munaa vink vink ;)

    VastaaPoista
  20. mikä toi helvetin poseeraus kakkos kuvassa on?

    VastaaPoista